//

iTunes herkent wachtwoord niet

iTunes herkent wachtwoord niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb een reservekopie gemaakt van mijn iPhone, omdat ik geen Apps kon downloaden. Nu heb ik de iPhone hersteld (wel een reservekopie gemaakt). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-13, 17:17
linnnnnn1 linnnnnn1 is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard iTunes herkent wachtwoord niet

Goedemiddag,

Ik heb een reservekopie gemaakt van mijn iPhone, omdat ik geen Apps kon downloaden. Nu heb ik de iPhone hersteld (wel een reservekopie gemaakt). Nu wil ik de reservekopie terugzetten en iTunes vraagt om m'n wachtwoord. Als ik deze intik, geeft hij de melding dat het wachtwoord onjuist is terwijl dit echt m'n wachtwoord is. Op m'n iPad kan ik wel inloggen met dit wachtwoord.

Wat kan ik hieraan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-13, 18:29
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Kan het zijn dat je meerdere reserve kopieen erop gezet heb met misschien een ander account ?

Open iTunes - Linksboven iTunes - Voorkeuren - Apparaten , en zie daar welke reserve kopieen je erop hebt staan.
  #3  
Oud 11-04-14, 11:55
Edith71 Edith71 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb bij reservekopie maken voor update deze op computer gemaakt. Wachtwoord ingevoerd. I. Tunes herkent t niet. Ik wil op de cloud (vanwege ruimte), hoe los ik dit op?
  #4  
Oud 27-06-16, 01:00
technophile technophile is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

Net tegen hetzelfde probleem aangelopen, allerlei wachtwoorden getest. schijnbaar ooit een wachtwoord gekozen wat tot nu toe (waarschijnlijk aantal jaar later) nog standaard gebruikt wordt. TRY TRY TRY
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes vraagt niet om wachtwoord martijn2308 iPhone algemeen 0 18-03-13 10:51
Windows: Iphone herkent wachtwoord niet meer gertk57 iTunes 4 28-07-12 21:25
Itunes herkent me iPhone niet jck iTunes 25 25-11-10 17:55
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet jeckyl iTunes 11 26-09-10 09:24
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! mister@ Unlock [archief] 8 10-01-08 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.