iMessage hapert sinds update naar iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Exact hetzelfde probleem.. Nog geen oplossing gevonden.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exact hetzelfde probleem..
Nog geen oplossing gevonden.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar zijn we toch niet de enige.
iOS 7-gebruikers hebben last van hangende iMessage-berichten - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Link werkt hier prima
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag is het probleem opnieuw tevoorschijn gekomen. (tegelijk bij men schoonzus en mezelf)
Een reset verhelpt het probleem dus niet. En instellingen wissen ook niet. Timosha, ik heb een stack shot doorgestuurd. Laatst gewijzigd door Techfreak; 02-10-13 om 08:42. Reden: Stack shot doorgestuurd. |
|
|||
|
|||
Klopt helemaal. Bij mij ook. Wat schijt bug zeg haha
|
|
|||
|
|||
Heb het gezien. Bedankt. Ik ga het bekijken en als ik iets vind een bug report indienen bij Apple.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2013 om 10:03 ---------- Bug report ingediend bij Apple. |
|
|||
|
|||
Dat ging vlug. Bug report gesloten als "duplicate". Het "duplicate" staat nog open en nu kan ik volgen wanneer het gesloten wordt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu opgemerkt dat hij nu vaak de berichten als sms stuurt ipv imessage. En dit terwijl ik weet dat de ontvanger iphone, imessage en Wi-Fi/3G aan heeft.
Vroeger enkel bij mijne baas aan de hand, nu met veel meer mensen. Heb de instellingen nog eens nagekeken, maar kloppen volgens mij wel. |
|
|||
|
|||
Sinds iOS 7.0.4 heb ik al 2x gehad dat het bleef hangen.
Dit was met de vorige update opgelost. Ik hoop dat het nu niet weer gaat beginnen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele data problematisch sinds update naar Ios6 en Ios 6.0.1 | 4S1981 | iPhone algemeen | 6 | 05-11-12 13:36 |
Muziek hapert sinds IOS 5.1 | Iphone4s1 | Muziek, foto & video | 5 | 30-03-12 21:22 |
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) | jss | Wi-Fi | 16 | 05-03-12 12:18 |
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 | hweima | iPad algemeen | 0 | 17-10-11 13:31 |
|
|