//

backup maken incl apps lukt niet

backup maken incl apps lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik krijg morgen van tmobile een nieuwe I4s omdat mijn Iphone niet gerepareerd kon worden ( viel binnen garantie). Als ik een backup op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-13, 22:44
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard backup maken incl apps lukt niet

Beste,

Ik krijg morgen van tmobile een nieuwe I4s omdat mijn Iphone niet gerepareerd kon worden ( viel binnen garantie). Als ik een backup op mijn iphone zet nadat ik alles verwijderd heb van mijn iphone door settings->reset->erase all content and settings krijg ik mijn contacten en fotos er wel allemaal op. alleen mijn apps die raak ik kwijt.. Moet ik daarvoor iets aanvinken zodat er ook van mijn apps een backup wordt gemaakt ? Want het is echt super irritant als je je iphone moet herstellen en dan alle apps handmatig erop moet zetten...

Bij voorbaat dank voor de moeite.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-13, 22:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Apps gaan nooit mee in een Backup. Apps worden gesynchroniseerd. Dus, synchroniseren met iTunes.
  #3  
Oud 29-09-13, 23:14
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Nou... thanks
Dus als ik vanaaf een sync maak ( verbinden met itunes maakt hij auto een sync ) en morgen mijn nieuwe iphone aan itunes verbind ( synct hij automatisch weer) dan heb ik mijn apps er op ?...

bedankt voor je snelle antwoord
Edit : of moet ik nadat ik hem aangesloten heb aan itunes op mijn idevice klikken en dan tab apps waarna ik op synchroniseren klik ? maar hoe zet ik mijn sync van nu dan op een nieuw device morgen ?

op mijn iphone onder de tab apps zie ik op de beeld ( kopie van mijn iphone paginas) wel alle apps maar er staat geen enkele app in dat lijst.. hoort dit ?

edit2: na knoeien is het mij volgensmij gelukt. Heb hem gemachtigd en eerst in bijna 2 jaar tijd heb ik op itunes aankopen overzetten...

thanks Timosha

Laatst gewijzigd door Congierge; 29-09-13 om 23:34.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen bevoegdheid om backup te maken van mijn iPhone apps ALH iPhone algemeen 8 23-02-13 13:15
Backup maken van jailbreak-apps (AppBackup/AptBackup/PkgBackup) alixgauthier Jailbreak apps en thema's 53 10-10-10 20:21
apps handmatig backup maken (hoe?) gon1234abcd Desktop-applicaties 3 09-08-10 16:41
iPad: Custom ISPW maken incl apps? nkooiker Jailbreak 0 16-07-10 17:35
Volledige backup & restore (incl. SMS) wdekreij iPhone algemeen 4 18-07-09 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.