iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4s speelt muziek via bedieningspaneel niet af (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145369-iphone-4s-speelt-muziek-via-bedieningspaneel-niet.html)

WilmW 30-09-13 19:57

iPhone 4s speelt muziek via bedieningspaneel niet af
 
Hallo,
Sinds update naar iOS7 kan ik niet meer mijn muziek bedienen, niet via het bedieningspaneel maar ook niet meer op het lockscherm.

Iemand met de zelfde problemen?
En enig idee hoe ik dit kan oplossen?

WilmW 01-10-13 23:11

Niemand???

passie87 02-10-13 00:44

kun je niet omhoog swipen? dan krijg je het bedieningspaneel met bekend gebruik

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2013 om 23:46 ----------

Ik heb zelf ook problemen met IOS7/ iphone5 en muziek op m'n iphone zetten.
In itunes/ mijn playlist spelen alle nummers af, maar in "op deze iphone" en op mijn iphone zelf niet.
(alle nummer zijn net in itunes geimporteerd, bron in juist en synchronisatie netjes afgewacht)

weet iemand hier meer van??

mdrongelen 02-10-13 07:30

Ik heb hetzelfde, als itunes openstaat op de achtergrond werkt t soms beter.
Ook op play drukken vanaf mn bluetooth autoradio werkt slechter dan eerst...

WilmW 02-10-13 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdrongelen (Bericht 920249)
Ik heb hetzelfde, als itunes openstaat op de achtergrond werkt t soms beter.
Ook op play drukken vanaf mn bluetooth autoradio werkt slechter dan eerst...

Ook daar heb ik last van. Bedieningspaneel werkt verder wel alleen de muziekspeler niet

bertoes 02-10-13 11:03

Hier zelfde probleem op 1 iphone 4s. De 4s van mijn vrouw heeft dit probleem niet! Zeer vreemd
Harde reset helpt overigens niet.

EDIT: Bij mij nu opgelost. Telefoon gewoon uitgezet, opnieuw gestart, en nu werkt hel wel. Blijft wel vreemd!

WilmW 02-10-13 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertoes (Bericht 920317)
Hier zelfde probleem op 1 iphone 4s. De 4s van mijn vrouw heeft dit probleem niet! Zeer vreemd
Harde reset helpt overigens niet.

EDIT: Bij mij nu opgelost. Telefoon gewoon uitgezet, opnieuw gestart, en nu werkt hel wel. Blijft wel vreemd!

Heb ik ook meerdere malen geprobeerd helaas zonder succes had jij ook hetzelfde in het lock scherm?

bertoes 02-10-13 15:43

Ja, had ik ook maar na een paar keer flink op driehoekje van straten muziek te hebben getapped, werkt het weer als vanouds, dus na uitzetten en opnieuw opstarten telefoon. Ik kan het ook niet verklaren maar ben blij dat het weer werkt.
Hoop voor jou ook dat er iemand een verklaarbare oplossing heeft.

WilmW 07-10-13 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertoes (Bericht 920491)
Ja, had ik ook maar na een paar keer flink op driehoekje van straten muziek te hebben getapped, werkt het weer als vanouds, dus na uitzetten en opnieuw opstarten telefoon. Ik kan het ook niet verklaren maar ben blij dat het weer werkt.
Hoop voor jou ook dat er iemand een verklaarbare oplossing heeft.

Helaas tot op heden nog helemaal niets veranderd wordt nu wel vervelend ook in de auto werkt die niet. Echt niemand met de oplossing?

s.keesen 07-10-13 20:52

Ik had dit probleem ook, vanaf het lockscreen werkte het niet. Na een harde reset deed hij het bij weer (home en power button indrukken gedurende een seconde of 8).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.