iOS 6 op nieuwe iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Morgen krijg ik bij de Apple Store te Amsterdam een nieuwe iPhone 5, omdat mijne kapot is. Nu vroeg ik mij af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 6 op nieuwe iPhone
Beste allen,
Morgen krijg ik bij de Apple Store te Amsterdam een nieuwe iPhone 5, omdat mijne kapot is. Nu vroeg ik mij af of er op die nieuwe iPhone die ik krijg al iOS 7 is geinstalleerd. Ik zou het namelijk prettig als ik weer lekker op iOS 6 kan werken;P In de Apple Store zelf zijn natuurlijk al wel alle iPhones/iPads etc. met het nieuwste os geinstalleerd. Wat denken jullie? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er afgelopen weekend een gekocht. Stond nog 6.0.1 op. Die ik nog even lekker laat staan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Via marktplaats gekocht. Diegene had het bij t-mobile bij contractverlenging gehad. Denk dat hij al een tijd in de winkel lag en ook bij de verkoper. Was er wel blij mee, maar nu staat dat "1"tje bij instellingen en 3gb kwijt door de update van ios7. Dat maar voor lief nemen en ios6 gewoon nog even blijven gebruiken
|
|
|||
|
|||
Ben net terug van de Store, staat dus nog iOS 6 op. Dag kan niet meer stuk Vind iOS 7 mooi, maar toch verlangde ik steeds weer terug naar iOS 6. App store ziet er wel een beetje raar uit nu
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
apple store, garantie, ios 6, ios 7, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iOS op iPhone 3GS? | diedje1996 | iPhone algemeen | 20 | 05-01-13 23:30 |
Iphone nieuwe IOS installeren en Apple ID | Robpie83 | iPhone algemeen | 5 | 11-01-12 21:52 |
iOS versie op nieuwe iPhone 4 | jant90 | iPhone algemeen | 7 | 06-10-10 20:12 |
Nieuwe iPhone 4 en iOS 4.0.2 | Hamertej | iPhone algemeen | 11 | 24-08-10 04:25 |
|
|