iphone laten vallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gister mijn iphone laten vallen en nu geeft ie zo'n icoon van connect to itunes maar ik wil mijn bestanden niet kwijt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone laten vallen
ik heb gister mijn iphone laten vallen en nu geeft ie zo'n icoon van connect to itunes maar ik wil mijn bestanden niet kwijt en als het echt moet moet ik hem dan opnieuw jailbreaken activeren en unlocken
robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan restoren en dan weer jailbreaken etc Bestanden ben je kwijt
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Laat hem dan ook niet vallen... Tis geen HTC of zo die best kapot mag...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand de iPhone 4 al laten vallen? | mapmap | iPhone algemeen | 90 | 08-01-11 00:49 |
iPhone laten vallen | patje26 | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 21:08 |
iPhone laten vallen - belprobleem | R0ZZA | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 12:02 |
iPhone laten vallen :@ | ivoborkus | iPhone algemeen | 29 | 24-03-10 21:37 |
Iphone laten vallen | tomb3 | iPhone algemeen | 7 | 31-10-09 21:35 |
|
|