iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Na update ios7 werkt itunes niet goed - muziek scrolt snel voorbij zonder afspelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145482-na-update-ios7-werkt-itunes-niet-goed-muziek-scrolt-snel-voorbij-zonder-afspelen.html)

liesabella 02-10-13 14:43

Na update ios7 werkt itunes niet goed - muziek scrolt snel voorbij zonder afspelen
 
Beste,
Na de update ios7 kan ik vele albums in mijn Itunes niet meer afspelen. Als ik op een album klik en vervolgens op een nummer scrolt het gehele album is sneltreinvaart voorbij zonder af te spelen.
Heeft iemand een oplossing?

liesabella 02-10-13 21:44

Helaas niemand die mij kan helpen?

StevenTeunissen 11-10-13 23:25

Ik heb dit probleem ook en nog niet kunnen oplossen. Heb jij het al gevonden?

Dustin1984 13-10-13 10:56

muziek scrolt snel voorbij
 
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb eerst al mijn muziek eraf gehaald en vervolgens weer op mijn iPhone gezet. Daarmee is het probleem bij mij opgelost.

liesabella 17-10-13 14:12

Ook bij mij is het opgelost. Ik heb mijn iPhone aan mijn iTunes gekoppeld en alles laten syncen. Succes!

iriechris 02-02-14 14:12

Heb een andere laptop dus opnieuw Itunes geinstaleerd en phone naar Ios7 geupdate pas. Al mn nummers van phone terug in Itunes gezet met een programma. Was alleen in Quick time bestanden dat wel. Bibliotheek leeg en phone leeg gemaakt. Alle nummers in mp3 omgezet. Alle mp3's in biblio gezet en gesyncht... Wat denk je? Niks doet die phone, nada, nopes. Hij skipt alle nmrs idd met sneltreinvaart en wil er geen 1 af spelen... Keer of 5 gesyced..niks. Beltonen ook niet en nu annuleert Itunes elke x de sync! Wie snapt t nog?

yukhalilsel 02-02-14 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iriechris (Bericht 948249)
Heb een andere laptop dus opnieuw Itunes geinstaleerd en phone naar Ios7 geupdate pas. Al mn nummers van phone terug in Itunes gezet met een programma. Was alleen in Quick time bestanden dat wel. Bibliotheek leeg en phone leeg gemaakt. Alle nummers in mp3 omgezet. Alle mp3's in biblio gezet en gesyncht... Wat denk je? Niks doet die phone, nada, nopes. Hij skipt alle nmrs idd met sneltreinvaart en wil er geen 1 af spelen... Keer of 5 gesyced..niks. Beltonen ook niet en nu annuleert Itunes elke x de sync! Wie snapt t nog?

Dan is er wss iets fout gegaan tijdens het converteren naar mp3. Is het niet mogelijk om de mp3's van je oude pc direct over te zetten op deze laptop? Dat zou het probleem gegarandeerd moeten oplossen.

iriechris 04-02-14 10:25

Nee, had deze niet meer en heb de tracks van phone op pc gezet, toen ik nog niet doorhad dat het Quick time files waren deed ie ook al skippen. En heb nog nooit problemen gehad met het converteer programma wat ik gebruik, beltonen deden het eerst wel totdat ik met de muziek biblio aan de gang ging. En nu wil itunes die dus ook niet meer syncen...

iriechris 04-02-14 12:30

1 Bijlage(n)
Nog eens geprobeerd...

iriechris 04-02-14 17:15

Net weer eens geprobeerd, is weer geannuleerd omdat de sync sessie niet kan worden gestart, elke x geeft Itunes een ander probleem aan.

newremco 05-02-14 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iriechris (Bericht 948560)
Net weer eens geprobeerd, is weer geannuleerd omdat de sync sessie niet kan worden gestart, elke x geeft Itunes een ander probleem aan.

ik ga nu even een ander balletje opgooien
Als je windows gebruikt zou je het programa ccleaner is instaleren dit progie maakt de pc schoon haalt ook de fouten uit je register waar dus itunes iedere keer op blijft hangen

Baat het niet dan schaad het niet ccleaner brengt geen schade aan

iriechris 05-02-14 22:22

Heb ik gedaan, itunes verwijdert en opnieuw opgestart, nog steeds niks...

yukhalilsel 06-02-14 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iriechris (Bericht 948736)
Heb ik gedaan, itunes verwijdert en opnieuw opgestart, nog steeds niks...

Ik ben er bijna zeker van overtuigd dat als je alle nummers uit je bibliotheek verwijderd (maar niet van je hardeschijf) en daarna opnieuw importeert in iTunes, dat dan wel alles zal verschijnen op je telefoon.

Hier is een tienstappenplan. Maar voor je dit doet, dien je eerst synchroniseren van muziek uit te schakelen en te wachten tot ook echt alle nummers van je telefoon is verwijderd.

1: ga in itunes naar Muziek
2: druk op ctrl-a en dan delete
3: kies ervoor dat je ze wel op je pc wil behouden
4: zoek nu de map itunes op en ga naar Music
5: druk op ctrl-a en dan op ctrl-c
6: ga nu weer terug naar de map iTunes
7: open de map Automatisch toevoegen aan iTunes en druk op ctrl-v
8: wacht nu ongeveer 5 minuten voor de zekerheid
9: ga nu naar iTunes (de programma op je pc)
10: klik op synchroniseren en dan zal alles nu weer op je telefoon moeten staan.

reinier2 06-02-14 09:15

ga naar start en typ service ga naar apple mobile devi,
klik dit op stop endaarna weer op start,
succes

iriechris 06-02-14 16:27

De phone kan niet worden gesynchroniseerd worde omdat hij niet gevonden is, zegt itunes.
En dat is raar want hij staat wel rechts in de balk en laadt gewoon op.

Dus heren dit werkt ook niet helaas!!
Wordt er een beetje moe van na een week...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 februari 2014 om 16:33 ----------

YSLoader.exe has stopped working krijg ik nu...

reinier2 06-02-14 16:39

update
 
datzelfde had ik ook,wat ik hiervoor opgegeven heb werkt bij mij gelijk.

yukhalilsel 06-02-14 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iriechris (Bericht 948799)
De phone kan niet worden gesynchroniseerd worde omdat hij niet gevonden is, zegt itunes.
En dat is raar want hij staat wel rechts in de balk en laadt gewoon op.

Dus heren dit werkt ook niet helaas!!
Wordt er een beetje moe van na een week...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 februari 2014 om 16:33 ----------

YSLoader.exe has stopped working krijg ik nu...

Heb je itunes al eens opnieuw geinstalleerd?

iriechris 06-02-14 17:12

Ja al een x of 3, nu aan het scannen met Malwarebytes...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 februari 2014 om 17:18 ----------

58 PUP.Optional..bla bla bla infecties gevonden, nu aan het verwijderen, hoop ik...

yukhalilsel 06-02-14 17:24

@iriechris

En je gebruikt de originele kabel? Direct aangesloten op de laptop zonder dat er een verlengkabel of een usb-hub tussen zit?

iriechris 06-02-14 17:27

Ja, altijd, windows dedecteerd hem wel gewoon en kan wel foto's en video's eraf halen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.