Geen afbeeldingen van beller discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor ios7 kreeg ik altijd een foyo te zien van degene die me belde. Nu in ios7 is dat niet meer, is het gewoon een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen afbeeldingen van beller
Voor ios7 kreeg ik altijd een foyo te zien van degene die me belde.
Nu in ios7 is dat niet meer, is het gewoon een zwart vlak . Is dat een instellingsfout of gewoon ios7? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat bij instellingen > telefoon: ' contactfoto's in favorieten ' aan?
|
|||
|
|||
Ik bedoelde wanneer iemand mij belt zou ik die contactfoto moeten zien maar dat doet ie niet
|
|
|||
|
|||
Geen afbeelding van beller
Voor de update kreeg ik altijd lijd een grote foto te zien van degene die mij belde. Na de update naar iOS 7.1 krijg ik alleen een zwart vlak met de naam van de beller en geen foto. Hoe is dit op te lossen?
|
|
|||
|
|||
Dit is niet op te lossen.
Het is een aanpassing die gebeurd is in IOS 7.1 waar velen zich aan ergeren. https://discussions.apple.com/thread/5981752 Feedback hierover sturen naar Apple en hopen dat ze het aanpassen in 7.1.1 ... Apple - Feedback |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid van beller | ank | iPhone algemeen | 2 | 13-11-11 12:54 |
Iphone op stil; Geen reactie op een beller! | Red-Hat | iPhone algemeen | 2 | 05-07-09 00:20 |
ontvangst beller, geen geluid | Bigfoot | iPhone algemeen | 1 | 31-08-08 15:31 |
|
|