iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   mail versturen lukt niet meer na update ios 7 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145536-mail-versturen-lukt-niet-meer-na-update-ios-7-a.html)

mwk 03-10-13 11:06

mail versturen lukt niet meer na update ios 7
 
Sinds de update naar ios 7 kan ik geen mail meer verzenden vanaf mijn iphone 4s. Als ik een mail schrijf en op verstuur klik lijkt hij dit te doen, maar in werkelijkheid gebeurt er niks. De geaddresseerde ontvangt niks en ook staat er niks bij mijn verzonden mail. Het geldt voor al mijn accounts (hotmail, gmail en zakelijke mail). Het leek even verholpen na opnieuw opstarten van de iphone, maar dag erna was t weer hetzelfde verhaal. Wie weet een oplossing??

Mail ontvangen gaat overigens wel gewoon.

dabbenvanger 03-10-13 20:54

Ik heb precies hetzelfde probleem (iphone 5). Je ziet na het klikken op "verzenden" helemaal niks gebeuren, alsof je de mail slechts afsluit. Gisteren viel het me voor het eerst op. Na het afsluiten van de mail app leek het ook bij mij weer te werken, maar dat was maar tijdelijk.

Heb zojuist mijn mail account weggegooid en opnieuw aangemaakt. Probleem is er nog.

PascalHark 03-10-13 21:14

Ik ondervind dezelfde problemen. Inderdaad voor zowel ziggo als hotmail.
Heb ook 't idee dat de mail-app soms blijft hangen... hij blijft dan bezig met het verversen van de mailbox.

dabbenvanger 03-10-13 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark (Bericht 921183)
Heb ook 't idee dat de mail-app soms blijft hangen... hij blijft dan bezig met het verversen van de mailbox.

Dat is niet helemaal hetzelfde als mijn probleem. Mijn mailbox is gewoon bijgewerkt. Zowel de Inbox als de Verzonden Items. Er wordt geen mail verzonden en ook niet geprobeerd om deze te verzenden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2013 om 21:24 ----------

Dit komt overeen met mijn probleem:
https://discussions.apple.com/message/23273963

mwk 03-10-13 21:29

Ik heb inmiddels mijn hotmail-account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem is hiermee helaas niet opgelost, er wordt nog steeds geen mail verstuurd. Mail ontvangen is zoals gezegd geen probleem.

Wat nu??

mwk 05-10-13 10:50

Opgelost
 
Het probleem lijkt verholpen te zijn door het uitvoeren van een harde reset. Gisteren gedaan en ook nu kan ik nog mail verzenden. Hopelijk is hiermee de kous af.

dabbenvanger 06-10-13 17:02

Dank, gisteren heb ik ook een hard reset gedaan. Vooralsnog gaat alles goed. Hopelijk was dit de oplossing!

Namaste333 18-10-13 09:42

aanmelden hotmail
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mwk (Bericht 921188)
Ik heb inmiddels mijn hotmail-account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem is hiermee helaas niet opgelost, er wordt nog steeds geen mail verstuurd. Mail ontvangen is zoals gezegd geen probleem.

Wat nu??

Verlies je dan niet al je gegevens want dat wordt wel aangegeven als ik het account wil verwijderen?
Mijn probleem is dat ik me meerdere keren moet aanmelden bij mijn hotmail account terwijl dat voor de update nooit nodig was.
Weet iemand een oplossing?

dabbenvanger 18-10-13 10:10

Nee, je verliest dan niet alle gegevens, want alles staat op de hotmail server. Nadat je opnieuw Hotmail hebt toegevoegd aan je iphone download ie alles weer van de server.

ludo68 07-12-13 10:37

mail versturen lukt niet meer
 
ik heb ook dit probleem
als ik op "verstuur" klik dan gebeurt er niets. er wordt geen mail verzonden.
opnieuw opstarten, harde reset,... dan lukt het enkele keren wel, daarna terug niet meer
kan iemand mij een oplossing aanbieden ?

K2P2 07-12-13 19:46

Probeer om je aan te melden via de website. Dus niet via de app. Waarschijnlijk moet je dan de beveiligingsvraag beantwoorden. Daarna werkt alles weer zoals het hoort. Zo ging het bij mijn hotmail tenminste. Succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:46.