//

Tijd codeslot aanpassen

Tijd codeslot aanpassen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, In eerde IOs versies dan 7 kon ik de tijd instellen wanneer het codeslot weer actief wordt. IPad stond op 1 min omdat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-13, 23:15
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard Tijd codeslot aanpassen

Dag,

In eerde IOs versies dan 7 kon ik de tijd instellen wanneer het codeslot weer actief wordt. IPad stond op 1 min omdat je daar nog wel eens bij weg kunt lopen, IPhone op 4 uren omdat ik die altijd bij me heb.

Ik kan nu nergens meer iets vinden in de instellingen daarvoor.

Iemand een hint?
__________________
Willem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-13, 23:46
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Instellingen | Algemeen | Automatisch slot

Op de iPhone: 1, 2, 3, 4, 5 minuten of nooit.
Op de iPad: 2, 5, 10, 15 minuten of nooit.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 04-10-13, 00:56
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Hmmmm,

Dat wijzigt alleen de tijd waarin het apparaat zelf uitgaat. Als ik het ding zelf uitzet moet ik meteen weer (al is het 1 seconde) de code opnieuw invoeren.
Zelfs bij "nooit".
Ik wil graag weer (zoals eerder) OOK na handmatig uitzetten dat ik pas n 4 uur geen gebruik IPhone de code moet invoeren ipv elke keer dat ik hem aanzet.

Heb codeslot nu maar "uit" gezet, ik vind het irritant om elke keer als ik de IPhone start de code in moet geven. Daarnaast is met het oplichten van de ingetoetste cijfers het voor iemand die "even meekijkt" wel erg makkelijk gemaakt.

Of mis ik iets?
  #4  
Oud 04-10-13, 07:26
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

instellingen - algemeen -codeslot -- vraag naar code slot na 1-5-15-60- of 240 minuten
  #5  
Oud 04-10-13, 10:30
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
instellingen - algemeen -codeslot -- vraag naar code slot na 1-5-15-60- of 240 minuten
instellingen - algemeen - toegangscode en vingerafdruk - vraag om code -drect, na 1 minuut, na 5 minuten, na 15 minutenna 1 uur, na 4 uur.

Dat is 'm, bedankt voor de tip
  #6  
Oud 04-10-13, 11:24
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wblink Bekijk bericht
instellingen - algemeen - toegangscode en vingerafdruk - vraag om code -drect, na 1 minuut, na 5 minuten, na 15 minutenna 1 uur, na 4 uur.

Wat raar!? Ik probeer hetzelfde te doen en krijg bij Toegangscode en Vingerafdruk - vraag om code- alleen als mogelijkheid Direct, en dus niet de andere tijdsopties.

Iemand die mij kan helpen hiermee? Hoor t graag!

EDIT: bij wat nader onderzoek op het net, zie ik dat het niet eens kan. Met gebruik van TouchID heb je alleen de mogelijkheid tot Direct. Bewuste keuze van Apple!?
Lees wel dat zeer veel iPhone 5S gebruikers gewoon een keuze willen hebben in deze delay van het codeslot.

Als je bijvoorbeeld met iemand een iMessage conversatie houdt, en je scherm gaat uit, en een nieuw bericht komt binnen kun je dus NIET gewoon het bericht swipen om er vervolgens direct naar toe te gaan...eerst vinger laten scannen....Best omslachtig, vind ik

Laatst gewijzigd door Geert1976; 04-10-13 om 11:54.
  #7  
Oud 04-10-13, 13:46
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Wat raar!? Ik probeer hetzelfde te doen en krijg bij Toegangscode en Vingerafdruk - vraag om code- alleen als mogelijkheid Direct, en dus niet de andere tijdsopties.

Iemand die mij kan helpen hiermee? Hoor t graag!

EDIT: bij wat nader onderzoek op het net, zie ik dat het niet eens kan. Met gebruik van TouchID heb je alleen de mogelijkheid tot Direct. Bewuste keuze van Apple!?
Lees wel dat zeer veel iPhone 5S gebruikers gewoon een keuze willen hebben in deze delay van het codeslot.

Als je bijvoorbeeld met iemand een iMessage conversatie houdt, en je scherm gaat uit, en een nieuw bericht komt binnen kun je dus NIET gewoon het bericht swipen om er vervolgens direct naar toe te gaan...eerst vinger laten scannen....Best omslachtig, vind ik
heb je misschien een zakelijk Exchange account op je iPhone ingesteld?
  #8  
Oud 04-10-13, 14:44
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

nee, alleen een @me account van Apple. Ik lees op diverse fora, zoals macrumors, dat wat ik graag wil niet eens mogelijk is.....wellicht in de toekomst

(bedankt voor het meedenken wollie1979 )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
codeslot aanpassen simlockvrij Jailbreak apps en thema's 3 18-02-11 23:54
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 09:45
iPhone tijd = Netwerk tijd? macamba iPhone algemeen 0 29-09-09 09:30
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. eric.soul iPhone algemeen 16 23-12-07 23:06
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. eric.soul iPhone algemeen 0 16-12-07 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.