iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone developer program kopen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145719-iphone-developer-program-kopen.html)

semv1996 06-10-13 11:43

iphone developer program kopen
 
Beste mensen,

ik heb dus probleem en wil er graag zo snel mogelijk van af. als ik mijn iphone opstart krijg ik dit te zien " fout bij activering" Dit apparaat is niet geregistreerd voor deelname aan het Iphone Developer Program. Als U deelnemer bent aan het Iphone Developer Program, registreer uw apparaat dan via het Iphone Developer Program Portal via http:/developer.apple.com/iphone.
maar vraag is dus, als ik het iphone developer program koop of het dan weer goed is.

MvG

gadou 06-10-13 11:46

fout bij activering
 
Heb het zelfde probleem en weet niet wat te doen

Guest-20180925190238 06-10-13 11:51

Jullie zijn de nummers #3 en 4 vandaag. :)

Volg de onderstaande instructies uit het Apple iOS Developer forum:

Citaat:

1) Download the 7.0.2 IPSW for your device.
2) Connect your device in iTunes.
3) Press Option+Update (on a Mac) in iTunes on the iPhone Update screen. Windows users use ALT+Click Update
4) Select the 7.0.2 IPSW file from Downloads (or folder/directory you downloaded the 7.0.2 IPSW file to)
5) Your device will update to 7.0.2.
6) Once complete, your phone prompt you to activate your phone.
Succes gewenst. :-)

Basvanwuyckhuyse 06-10-13 12:55

Ik heb dus precies hetzelfde! :mad:

Maar wat ik dus begrijp van timosha dat ik gewoon moet google naar 7.0.2 IPSW moet downloaden en dan via iTunes moet installeren? Maar dat is uiteindelijk dan toch weer een sneaky om alles weer te omzeilen. Komen ze daar dan uiteindelijk niet weer gewoon achter en heb je eigelijk straks weer hetzelfde probleem?

En hoe zit het eigenlijk dan met al je gegevens? Kan je wel gewoon weer je reservekopie erop zetten?

Guest-20180925190238 06-10-13 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basvanwuyckhuyse (Bericht 922118)
Maar wat ik dus begrijp van timosha dat ik gewoon moet google naar 7.0.2 IPSW moet downloaden en dan via iTunes moet installeren? Maar dat is uiteindelijk dan toch weer een sneaky om alles weer te omzeilen.

iOS 7.0.2 is een publieke versie in tegenstelling tot de iOS 7 Beta versies die alleen voor ontwikkelaars bedoeld zijn en een vervaldatum hebben.

Basvanwuyckhuyse 06-10-13 13:25

Maar je download dat bestand niet via een site van apple zelf toch?

Heeft u misschien een link naar een site waar ik die 7.0.2 IPSW kan downloaden?

Guest-20180925190238 06-10-13 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basvanwuyckhuyse (Bericht 922134)
Maar je download dat bestand niet via een site van apple zelf toch?

Heeft u misschien een link naar een site waar ik die 7.0.2 IPSW kan downloaden?

Ik download ipsw bestanden van het Developer Portal van Apple. Jij kan ipsw bestanden uit onderstaande link (met verwijzingen naar de Apple servers) downloaden:

Download iOS firmwares, jailbreak tools and more

Basvanwuyckhuyse 06-10-13 20:57

Bedankt! Het heeft geholpen en ik kan weer fijn m'n iphone gebruiken.

Guest-20180925190238 06-10-13 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basvanwuyckhuyse (Bericht 922309)
Bedankt!

Goed zo. :) Als je de volgende keer gaat freewheelen met Beta firmware dan houdt de vervaldatum in de gaten. Succes verder. :)

Dionvn 06-10-13 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 922313)
Goed zo. :) Als je de volgende keer gaat freewheelen met Beta firmware dan houdt de vervaldatum in de gaten. Succes verder. :)


Beste,

Ik heb ook het probleem, ik heb de ios 7 gedownload klik op zoek update in iTunes en tegelijkertijd houd ik de shift knop ingedrukt, ik kan dan een map kiezen maar de map ik ik gedownload heb kan ik niet terugvinden.
Wat moet ik doen?
Groetjes!

iLeek 07-10-13 00:09

Precies hetzelfde probleem! Activering is vereist. Alleen herkent iTunes mijn iPhone niet meer. Iemand die dat probleem kent? Oplossing heeft? Ik dacht probeer ook eens de wizkid uit te hangen. Nooit weer!

Bubbly 07-10-13 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dionvn (Bericht 922325)
Beste,

Ik heb ook het probleem, ik heb de ios 7 gedownload klik op zoek update in iTunes en tegelijkertijd houd ik de shift knop ingedrukt, ik kan dan een map kiezen maar de map ik ik gedownload heb kan ik niet terugvinden.
Wat moet ik doen?
Groetjes!

Al geprobeerd om de map zelf te openen en het bestand naar het venster te slepen?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iLeek (Bericht 922349)
Precies hetzelfde probleem! Activering is vereist. Alleen herkent iTunes mijn iPhone niet meer. Iemand die dat probleem kent? Oplossing heeft? Ik dacht probeer ook eens de wizkid uit te hangen. Nooit weer!

Zet je iPhone in DFU-modus :)

Guest-20180925190238 07-10-13 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dionvn (Bericht 922325)
maar de map ik ik gedownload heb kan ik niet terugvinden.

Een ipsw bestand is geen map maar een Apple archief. Download het ipsw bestand met Firefox, Chrome, Safari maar niet met Internet Exploder.

Dionvn 07-10-13 11:00

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Ik heb het met Mozilla geprobeerd en dan kan ik met de shift knop en update zoeken wel het bestand aanklikken en dan krijg ik: De iPhone iPhone van Dion kan niet worden bijgewerkt omdat firmwarebestand niet compatibel is.

Groetjes!

Guest-20180925190238 07-10-13 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dionvn (Bericht 922531)
De iPhone iPhone van Dion kan niet worden bijgewerkt omdat firmwarebestand niet compatibel is.

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk het verkeerde ipsw bestand gebruikt of een ipsw bestand van een oudere iOS 7 versie. Jij hebt dus het ipsw bestand van iOS 7.0.2 voor de iPhone 4S nodig.

Dionvn 07-10-13 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 922536)
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk het verkeerde ipsw bestand gebruikt of een ipsw bestand van een oudere iOS 7 versie. Jij hebt dus het ipsw bestand van iOS 7.0.2 voor de iPhone 4S nodig.

Ik heb het bestand gedownload die hier op de site is gegeven.
iOS 7 betaversies niet langer te gebruiken - iPhoneclub.nl
Daar heb ik hem vandaan.
Groetjes.

Guest-20180925190238 07-10-13 11:12

Daar staan de juiste ipsw bestanden. Voor de iPhone 4S is dat hardware platform iPhone 4,1. Ben je absoluut zeker dat je dat ipsw bestand gebruikt?

Indien dat het geval is dan zet het toestel in DFU mode en probeer nog eens om te herstellen.

Dionvn 07-10-13 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 922545)
Daar staan de juiste ipsw bestanden. Voor de iPhone 4S is dat hardware platform iPhone 4,1. Ben je absoluut zeker dat je dat ipsw bestand gebruikt?

Indien dat het geval is dan zet het toestel in DFU mode en probeer nog eens om te herstellen.

Ik ben niet zo'n held in technologie, maar ik heb de link van de iphone 4s opgeslagen en probeerde hem in iTunes uit te pakken.
Hoe zet ik hem in DFU mode?

Alvast bedankt!
Groetjes Dion

Guest-20180925190238 07-10-13 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dionvn (Bericht 922551)
Ik ben niet zo'n held in technologie, maar ik heb de link van de iphone 4s opgeslagen en probeerde hem in iTunes uit te pakken.
Hoe zet ik hem in DFU mode?

Je moet niets uitpakken in iTunes. Je moet alleen maar in iTunes het gedownloade ipsw bestand selecteren. Klik op het blauwe vraagteken achter het woord DFU mode voor instructies.

Bubbly 07-10-13 11:33

Je moet de .zip veranderen naar .ispw :) Dus niet uitpakken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.