Waarschuwing iedereen die naar Duitsland gaat voor iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag iedereen onder de 18 die naar Oberhausen vliegt waarschuwen. Gister 300km met de trein gereist om vervolgens de iphone 5s en als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarschuwing iedereen die naar Duitsland gaat voor iphone
Ik wil graag iedereen onder de 18 die naar Oberhausen vliegt waarschuwen. Gister 300km met de trein gereist om vervolgens de iphone 5s en als die er niet was wat het geval was de iphone 5c te halen. Tot mijn verbaasing kreeg ik hem niet mee. De reden was je bent nog geen 18, hebben mensen hier ervaring mee. Heel CentroO door geweest alle telefoonwinkels gevraagd overal het zelfde liedje. Ik kan nergens op internet iets vergelijksbaar vinden, mensen met ervaringen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5c, iphone 5s, oberhausen, onder 18, waarschuwing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Wat doet iedereen met de oud I-300 abbo's die aflopen ? | daaf | Odido (T-Mobile) | 46 | 02-12-12 19:27 |
Aan iedereen die al een iPhone 5 heeft! ben jij tevreden over de iphone 5? | courske | iPhone algemeen | 37 | 07-11-12 22:28 |
Alle iDevices: Belangrijk voor iedereen die vanavond update! | robin.b | Jailbreak | 28 | 16-07-10 11:20 |
Winkels in Belgie,Nederland of Duitsland die accesoires verkopen? | YvesT | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 30-05-08 23:40 |
|
|