//

[iPhone 5] Laadt niet meer goed

[iPhone 5] Laadt niet meer goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds ongeveer een week laadt mijn iPhone 5 niet meer goed. Welke lightning connector ik ook gebruik (stuk of 5 geprobeerd), het probleem blijft. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-13, 17:16
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard [iPhone 5] Laadt niet meer goed

Goedemiddag,

Sinds ongeveer een week laadt mijn iPhone 5 niet meer goed. Welke lightning connector ik ook gebruik (stuk of 5 geprobeerd), het probleem blijft.

Alleen als ik de lightning connector handmatig naar rechts druk gaat hij wel laden.

Iemand hiervoor een oplossing? Of simpelweg naar de Apple Store gaan? Ben namelijk bang dat mn iPhone over een paar dagen helemaal niet meer oplaad, en ik heb hem voor mijn werk nodig dus kan hem niet missen..
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-13, 17:18
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Je kan het beste gewoon langs de Store gaan. Ik neem aan dat je nog garantie hebt dus dat komt wel goed. Het is ook beter dat je niet met je toestel gaat rommelen als je nog recht hebt op garantie.

Succes
  #3  
Oud 07-10-13, 17:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo Bekijk bericht
Alleen als ik de lightning connector handmatig naar rechts druk gaat hij wel laden.
Stof of andere viezigheid in de Lightning bus misschien? Probeer de bus op de iPhone eens voorzichtig schoon te maken met een niet geleidend voorwerp zoals een houten tandenstoker.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IP4 Connector & Bat. goed maar laadt niet op.. VE2910 iPhone algemeen 1 26-06-13 22:56
Mijn iPhone 4s laadt niet meer goed op. Jasper072x iPhone algemeen 6 11-05-13 19:20
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan Sahar iPhone algemeen 0 08-01-13 23:11
Batterij laadt niet goed op iPhone 3GS redouan13 iPhone algemeen 8 06-04-12 14:26
iPhone 4 crasht continu en laadt niet goed op - DFU loopt ook vast Rbal iPhone algemeen 1 13-02-11 08:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.