iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iemand die zowel ios als android gebruikt?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145934-iemand-zowel-ios-android-gebruikt.html)

Emiin' 09-10-13 20:40

iemand die zowel ios als android gebruikt??
 
Hey forumgenoten

Ik zoek iemand die zowel ios als android gebruikt en die er redelijk in is gevorderd.

Ik heb namelijk een 2'de telefoon bijgekocht. Maar zou een aantal iphone-jailbreak apps etc.. op de android toepassen. Er zijn een aantal die ik niet kan vinden.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
PM mag ook ;)

Alvast bedankt!

Guest-20180925190238 09-10-13 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' (Bericht 923909)
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Welke hulp heb je dan nodig?

Emiin' 09-10-13 20:52

Ik heb een paar jailbreak apps, die ik graag zou willen toepassen op de open-source android. Maar gezien de android apps en tweak wat breder en dieper in assortiment zijn heb ik wat hulp nodig..

Guest-20180925190238 09-10-13 20:54

Dan moet je toch nog eens uitleggen wat jij bedoelt met "jailbreak apps"?

arjan95 09-10-13 20:56

Ik heb iOS op iPad en iPod touch en een Android telefoon.
Welke apps wil je precies hebben?
Daarnaast kan ik (ten spijte) alvast iets zeggen: Android en iOS gaan niet lekker samenwerken: Al je apps moet je opnieuw kopen en het overzetten van data als save-games en instellingen is (vrijwel) nooit mogelijk. Daarnaast is Android een zooitje qua systeemupdates en zijn er grote verschillen tussen de kwaliteiten van de Apps. Ook moet je op malware letten, voor je het weet krijg je reclameberichten of kunnen apps opeens niet meer online. Overigens is er wel antivirus.
Ik vind dit zelf zulke groot issues dat mijn volgende telefoon een iPhone wordt. Maar dat duurt nog wel eventjes. iPhones zijn duur ... En met mijn abbonnement van €5,25 per maand wordt dat dus een los toestel.

Emiin' 09-10-13 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 923920)
Ik heb iOS op iPad en iPod touch en een Android telefoon.
Welke apps wil je precies hebben?
Daarnaast kan ik (ten spijte) alvast iets zeggen: Android en iOS gaan niet lekker samenwerken: Al je apps moet je opnieuw kopen en het overzetten van data als save-games en instellingen is (vrijwel) nooit mogelijk. Daarnaast is Android een zooitje qua systeemupdates en zijn er grote verschillen tussen de kwaliteiten van de Apps. Ook moet je op malware letten, voor je het weet krijg je reclameberichten of kunnen apps opeens niet meer online. Overigens is er wel antivirus.
Ik vind dit zelf zulke groot issues dat mijn volgende telefoon een iPhone wordt. Maar dat duurt nog wel eventjes. iPhones zijn duur ... En met mijn abbonnement van €5,25 per maand wordt dat dus een los toestel.

Ik mis echt een callbar, zephyr, swipe selechtion, kill background en een spotlock op mijn nieuwe note 3

Guest-20180925190238 09-10-13 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' (Bericht 923921)
Ik mis echt een callbar, zephyr, swipe selechtion, kill background en een spotlock op mijn nieuwe note 3

Die dingen kan je alleen maar overzetten van iOS (Unix) naar de één of andere Android (Linux) versie als je de broncode hebt. Heb je de broncode dan kan je de apps eventueel compileren voor één van die vele Android kernels.

Een iOS (Unix) binary gaat, om voor de hand liggende redenen, nooit werken op Android (Linux).

Emiin' 09-10-13 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 923923)
Die dingen kan je alleen maar overzetten van iOS (Unix) naar de één of andere Android (Linux) versie als je de broncode hebt. Heb je de broncode dan kan je de apps eventueel compileren voor één van die vele Android kernels.

Een iOS (Unix) binary gaat, om voor de hand liggende redenen, nooit werken op Android (Linux).

Akkoord, maar er moeten toch dergelijke tweaks/apps voor de android al bestaande zijn? Ze moeten ongeveer dezelfde functies kunnen uitvoeren.

Ik kan vooral Zephyr niet meer missen =(

Guest-20180925190238 09-10-13 21:11

Als die er moeten zijn dan zal je die moeten zoeken op het een of ander Android hacker forum. Hoe dan ook, tweaks uit Cydia kan je niet zonder meer overzetten naar Android.

Emiin' 09-10-13 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 923926)
Als die er moeten zijn dan zal je die moeten zoeken op het een of ander Android hacker forum. Hoe dan ook, tweaks uit Cydia kan je niet zonder meer overzetten naar Android.

Thx, dat was ook m'n bedoeling niet om apps echt "over te zetten"
Maar ik geloof niet dat ik de eerste ios gebruiker ben die Zephyr ook op de android zou willen.

Ik ga best eens een kijkje nemen bij de android forum

Guest-20180925190238 09-10-13 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' (Bericht 923928)
Ik ga best eens een kijkje nemen bij de android forum

Doe dat. Succes verder. :)

Emiin' 09-10-13 21:41

Thx, als er eventueel mensen zijn die gelijkaardige apps kennen mogen ze altijd shooten ;)

Nikooos 10-10-13 09:23

Vragen over Android kan je het beste op een Android forum kwijt inderdaad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:35.