//

Storing in het scherm? Witte balkjes bovenaan

Storing in het scherm? Witte balkjes bovenaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik zeer plots iets vreemds aan de hand. Bovenaan het scherm van mijn iphone 5 zijn er witte balkjes te zien. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-13, 23:26
arvidvp arvidvp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Bredene, België
Berichten: 36
Standaard Storing in het scherm? Witte balkjes bovenaan

Sinds kort heb ik zeer plots iets vreemds aan de hand. Bovenaan het scherm van mijn iphone 5 zijn er witte balkjes te zien. Het rare is dat dit niet altijd te zien is maar meestal komt het na enige tijd actief te zijn op de iphone. Soms zijn ze heel erg zichtbaar en soms ook minder. Hoe langer de iphone op staat hoe beter zichtbaar ze worden. De balkjes zijn wit doch transparant. Hoewel ik er nog alles door kan zien is het toch wel irritant en geen zicht uiteraard.

Een foto van hoe het er uitziet heb ik bijgevoegd. Ik heb reeds geprobeerd om de iphone herop te starten en heb ios al opnieuw geinstalleerd. Ik vrees dat het toch iets hardwarematig is.

De iphone werd in januari 2012 gekocht in de Apple store in Zurich, Zwitserland. Iemand een idee hoe je in België nu het best aanspraak kunt maken op je garantie?

Bedankt voor de hulp!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Foto op 9-10-13 om 23.22 #2.jpg‎ (68,5 KB, 25x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 dode pixel/haar onder scherm/puntjes onder het witte glas/paarsachtige gloed daantje22 iPhone algemeen 5 05-11-12 08:24
Witte puntes in het scherm henque iPhone algemeen 4 01-11-11 21:06
Wat betekend dat witte pijltje rechtsboven in het scherm? stefonline Archief 3 09-08-10 12:53
Icoontje bovenaan iphone scherm BuSTeD Archief 4 15-12-09 12:08
Iphone scherm bovenaan werkt niet meer ronin iPhone algemeen 1 04-09-09 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:29.