//

Iphone 4s sluit vaak af voordat hij leeg is

Iphone 4s sluit vaak af voordat hij leeg is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ken het probleem ook. Heb apple-care gebelt en ik krijg een pakketje thuis waarna ik de iphone kan opsturen. Garantie werk. Gaat om iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-10-13, 11:43
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Standaard

Ik ken het probleem ook. Heb apple-care gebelt en ik krijg een pakketje thuis waarna ik de iphone kan opsturen. Garantie werk. Gaat om iphone 5
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-10-13, 12:30
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Ik heb deze zelfde klachten al veelvuldig bij veel mensen voorbij zien komen, waarbij het allemaal optrad direct na de update naar iOS7. Zelf heb ik dit ook af en toe, maar dan alleen onder de 20% en vaker onder de 10%.
Lijkt dus wel erg veel op 'gewoon' een iOS7 bug, wat hopelijk nog wel opgelost gaat worden.
Dit heb ik ook sinds iOS 7. (viel me pas afgelopen week op dat die dat een 2e keer doet).
Aangezien mijn iPhone 5 nog maar een jaartje oud is (sinds hij uit is in België) weiger ik wel aan te nemen dat mijn batterij aan het slijten is

Soit, ik hoop dat het een iOS7 bug is die er snel weer uit is, en doe zoals aangeraden op sommige forums wel het volgende:
gsm rustig gebruiken totdat die volledig uit valt (op welk % dan ook), daarna in de oplader tot 100% en niet eerder afkoppelen. Iedere nacht (of toch 6 op 7 nachten ) staat mijn iPhone uit, dus zeker ook niet veroorzaakt door dag en nacht op te staan.
  #23  
Oud 24-10-13, 22:36
Jaapmooi Jaapmooi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyJoness Bekijk bericht
mijn 4S met 7.0.2 valt ook vaak uit, soms met nog 51% of 30% battery. Wanneer ik hem dan probeer aan te zetten geeft hij het "sluit aan op stroom" indicatortje, en na 10 minuten wachten gaat mijn 4S weer aan en kan ik weer verder met 51% of 30% battery.

Ook valt hij standaard uit met nog een 12% battery, en als ik dan weer 10 min wacht en hem aanzet kan ik nog even verder waarbij hij wel gewoon afneemt.

op zn zachts gezegd super irritant
Mijn 4s loopt met 7.02 en 7. 03 binnen 8 uur helemaal leeg. Dit was met de 6 versie niet het geval.
Al veel tips geprobeerd. Opnieuw gesynchroniseerd. "Stel opnieuw in" Bij Wi-Fi bluetooth etc uitzetten wordt het wel 12 uur.
Bij ca 30% lading schakelt ie spontaan uit. Bij uitzetten start ie automatisch weer op. Wordt er gek van. Heb al een nieuwe batterij laten plaatsen. Dat heeft niets geholpen. Wat nu?
  #24  
Oud 08-01-14, 21:39
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Standaard

iemand nog een oplossing gevonden voor dit probleem?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dringend hulp nodig iphone wil nietmeer opladen alleen als hij leeg is Youyou Archief 2 03-10-12 17:19
iPhone 4 wil nietmeer opladen alleen als hij leeg is! Youyou iPhone algemeen 0 02-10-12 18:09
iPhone 3GS voordat abonnement verloopt MaartenL Archief 1 10-02-10 17:08
België: Mobile Vikings telefoon langer laten bellen voordat hij naar voicemail gaat dendirk Overige providers België 0 17-08-09 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.