iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Alleen foto's herstellen bij een reservekopie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/146031-alleen-foto-s-herstellen-reservekopie.html)

Apple89 11-10-13 18:19

Alleen foto's herstellen bij een reservekopie
 
Beste forumleden,

Al een tijdje bezoek ik dit forum en tot nu toe heb ik altijd antwoord gevonden op mijn vragen. Maar nu het volgende waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden :-)
Ik had een iPhone 5 32GB wit, deze heb ik verkocht zodat ik een 5S 32GB Gold kan kopen. Voordat ik hem had verkocht heb ik een reservekopie gemaakt en daarna alle gegevens gewist.
Maar nu als ik de 5S heb gekocht wil ik met een schone iOS beginnen, dus zonder de reservekopie van de 5 te herstellen op de 5S. Contacten terug zetten is zo gebeurt, alle apps downloaden is ook zo gebeurt en de instellingen terugzetten is een eitje. Maar nu komt het.... hoe moet ik mijn foto's van de filmrol van de 5 weer in de filmrol zetten van de 5S?? nu weet ik dat ik de foto's kan synchroniseren vanuit iTunes maar ik wil de foto's net als eerst weer in de filmrol... Wie kan mij hiermee helpen?:confused::confused:

Guest-20180925190238 11-10-13 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apple89 (Bericht 924499)
nu weet ik dat ik de foto's kan synchroniseren vanuit iTunes maar ik wil de foto's net als eerst weer in de filmrol...

Selectief een reservekopie terugzetten kan niet. Het is alles of niets.

Je zou de plaatjes uit de reservekopie kun plukken met zoiets als iBackupbot, iPhone Backup Extractor, enz... Als je de plaatjes uit de backup geplukt hebt kan je die weer overzetten met bv. de app Photosync op de iPhone en PC.

Met een iTunes synchronisatie worden niet de originele foto's gesynchroniseerd maar een kopie aangepast aan de resolutie van de iPhone.

Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com

Apple89 11-10-13 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 924500)
Selectief een reservekopie terugzetten kan niet. Het is alles of niets.

Je zou de plaatjes uit de reservekopie kun plukken met zoiets als iBackupbot, iPhone Backup Extractor, enz... Als je de plaatjes uit de backup geplukt hebt kan je die weer overzetten met bv. de app Photosync op de iPhone en PC.

Met een iTunes synchronisatie worden niet de originele foto's gesynchroniseerd maar een kopie aangepast aan de resolutie van de iPhone.

Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com


Dat is een snelle reactie (Y) :-):-) foto's had ik inmiddels al uit de back-up geplukt. Behoud ik met de Photosync de originele kwaliteit van de foto's?, en komen de foto's dan wel in de filmrol? of komen ze in de Photosync app / Photosync album?

Guest-20180925190238 11-10-13 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apple89 (Bericht 924512)
Behoud ik met de Photosync de originele kwaliteit van de foto's?, en komen de foto's dan wel in de filmrol? of komen ze in de Photosync app / Photosync album?

Ja, de foto's worden overgezet met de originele resolutie. Omdat jij het bent heb ik het eens geprobeerd. De plaatjes komen bij mij in de filmrol (Camera Roll) en dan ook in Fotostream.

Apple89 11-10-13 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 924517)
Ja, de foto's worden overgezet met de originele resolutie. Omdat jij het bent heb ik het eens geprobeerd. De plaatjes komen bij mij in de filmrol (Camera Roll) en dan ook in Fotostream.


onwijs bedankt toppp!!!! :):-)



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.