//

Alleen foto's herstellen bij een reservekopie

Alleen foto's herstellen bij een reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Al een tijdje bezoek ik dit forum en tot nu toe heb ik altijd antwoord gevonden op mijn vragen. Maar nu het volgende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-13, 18:19
Apple89 Apple89 is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 28
Question Alleen foto's herstellen bij een reservekopie

Beste forumleden,

Al een tijdje bezoek ik dit forum en tot nu toe heb ik altijd antwoord gevonden op mijn vragen. Maar nu het volgende waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden
Ik had een iPhone 5 32GB wit, deze heb ik verkocht zodat ik een 5S 32GB Gold kan kopen. Voordat ik hem had verkocht heb ik een reservekopie gemaakt en daarna alle gegevens gewist.
Maar nu als ik de 5S heb gekocht wil ik met een schone iOS beginnen, dus zonder de reservekopie van de 5 te herstellen op de 5S. Contacten terug zetten is zo gebeurt, alle apps downloaden is ook zo gebeurt en de instellingen terugzetten is een eitje. Maar nu komt het.... hoe moet ik mijn foto's van de filmrol van de 5 weer in de filmrol zetten van de 5S?? nu weet ik dat ik de foto's kan synchroniseren vanuit iTunes maar ik wil de foto's net als eerst weer in de filmrol... Wie kan mij hiermee helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-13, 18:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apple89 Bekijk bericht
nu weet ik dat ik de foto's kan synchroniseren vanuit iTunes maar ik wil de foto's net als eerst weer in de filmrol...
Selectief een reservekopie terugzetten kan niet. Het is alles of niets.

Je zou de plaatjes uit de reservekopie kun plukken met zoiets als iBackupbot, iPhone Backup Extractor, enz... Als je de plaatjes uit de backup geplukt hebt kan je die weer overzetten met bv. de app Photosync op de iPhone en PC.

Met een iTunes synchronisatie worden niet de originele foto's gesynchroniseerd maar een kopie aangepast aan de resolutie van de iPhone.

Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com
  #3  
Oud 11-10-13, 18:39
Apple89 Apple89 is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 28
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Selectief een reservekopie terugzetten kan niet. Het is alles of niets.

Je zou de plaatjes uit de reservekopie kun plukken met zoiets als iBackupbot, iPhone Backup Extractor, enz... Als je de plaatjes uit de backup geplukt hebt kan je die weer overzetten met bv. de app Photosync op de iPhone en PC.

Met een iTunes synchronisatie worden niet de originele foto's gesynchroniseerd maar een kopie aangepast aan de resolutie van de iPhone.

Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com

Dat is een snelle reactie (Y) foto's had ik inmiddels al uit de back-up geplukt. Behoud ik met de Photosync de originele kwaliteit van de foto's?, en komen de foto's dan wel in de filmrol? of komen ze in de Photosync app / Photosync album?
  #4  
Oud 11-10-13, 18:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apple89 Bekijk bericht
Behoud ik met de Photosync de originele kwaliteit van de foto's?, en komen de foto's dan wel in de filmrol? of komen ze in de Photosync app / Photosync album?
Ja, de foto's worden overgezet met de originele resolutie. Omdat jij het bent heb ik het eens geprobeerd. De plaatjes komen bij mij in de filmrol (Camera Roll) en dan ook in Fotostream.
  #5  
Oud 11-10-13, 18:48
Apple89 Apple89 is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, de foto's worden overgezet met de originele resolutie. Omdat jij het bent heb ik het eens geprobeerd. De plaatjes komen bij mij in de filmrol (Camera Roll) en dan ook in Fotostream.

onwijs bedankt toppp!!!!


Laatst gewijzigd door Apple89; 11-10-13 om 19:01.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik alleen een filmrol van reservekopie iTunes terugzetten? JurianB iPhone algemeen 0 30-09-13 15:01
heeft een gejailbreakte iphone reservekopie invloed bij een nieuwe iphone? Erdyl iPhone algemeen 4 02-09-13 18:25
reservekopie van alleen sms donovoso iPhone algemeen 3 03-08-10 18:39
Herstellen reservekopie error -32 sizzla iPhone algemeen 2 21-10-09 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.