//

Notification scherm ander kleur

Notification scherm ander kleur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, sinds vandaag is er iets raar. Vroeger als er een bericht of mail binnenkwam dan gaf het beginscherm dit terug met de foto achtergrond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-13, 13:54
FreBo1958's schermafbeelding
FreBo1958 FreBo1958 is offline
• iOS 17.0
• iPadOS 17.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 120
Standaard Notification scherm ander kleur

hoi, sinds vandaag is er iets raar. Vroeger als er een bericht of mail binnenkwam dan gaf het beginscherm dit terug met de foto achtergrond die ik ingesteld had. Sinds vandaag krijg ik dit op een grijze achtergrond. Als ik die gewoon opstart krijg ik wel mijn foto achtergrond enkel bij een melding krijg ik een grijze achtergrond nu. Reden? Ergens een instelling die versprongen is?

Laatst gewijzigd door FreBo1958; 14-10-13 om 20:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-13, 11:21
Peter de Wit Peter de Wit is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 26
Standaard

Ik begrijp het niet goed.
Je zegt dat jouw 'Notification Center' (berichtencentrum) als achtergrond een foto laat zien als je hem opstart. Wat bedoel je met opstarten? Je trekt het NC toch van boven naar beneden open en dan verschijnt imo nooit de achtergrondfoto. Die verschijnt toch alleen maar bij 'toegangsscherm' en beginscherm (onder je apps)?
Of snap ik je vraag niet?
  #3  
Oud 14-10-13, 20:14
FreBo1958's schermafbeelding
FreBo1958 FreBo1958 is offline
• iOS 17.0
• iPadOS 17.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter de Wit Bekijk bericht
Ik begrijp het niet goed.
Je zegt dat jouw 'Notification Center' (berichtencentrum) als achtergrond een foto laat zien als je hem opstart. Wat bedoel je met opstarten? Je trekt het NC toch van boven naar beneden open en dan verschijnt imo nooit de achtergrondfoto. Die verschijnt toch alleen maar bij 'toegangsscherm' en beginscherm (onder je apps)?
Of snap ik je vraag niet?

Hoi, eigenlijk is het een foutje. Het is het beginscherm dat gewijzigd is.
Dat gaf vroeger gewoon de ingestelde achtergrond maar nu geeft die de berichten aan op een grijze achtergrond. Als ik die gewoon open zonder dat er een bericht opstaat dan is het wel de ingestelde foto. Vroeger kwamen de berichten op het scherm met de ingestelde achtergrond.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
scherm kleur zwart wit cab iPhone algemeen 13 09-06-15 18:54
Kleur control scherm railrunner iPad algemeen 1 25-09-13 21:36
Lockscreen + ander scherm pouliko iPhone algemeen 11 24-10-11 19:44
Mirror Ipad op ander scherm via TVout haroldv iPad algemeen 6 25-05-11 18:02
Originele skins Iphone maar in ander kleur Andreas.Borry iPhone accessoires en onderdelen 0 20-08-10 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.