iOs 7 niet storen functie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de upgrade naar iOs 7 kan ik niet meer instellen dat ik geen meldingen en berichten wil ontvangen, maar nog wel gebeld wil kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOs 7 niet storen functie
Na de upgrade naar iOs 7 kan ik niet meer instellen dat ik geen meldingen en berichten wil ontvangen, maar nog wel gebeld wil kunnen worden. Dat was in 6 nog wel mogelijk. Nu kan ik alleen instellen dat mijn favorieten mij kunnen bellen. Is het mogelijk om toch gebeld te kunnen worden, maar geen geluid bij berichten en meldingen hoor.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij wel je kan oproepen toestaan van iedereen dan komen telefoontjes wel binnen maar berichtjes en dergelijken niet.
|
|
|||
|
|||
Ik kan alleen oproepen toestaan van iedereen, niemand of favorieten. Als ik gesprekken toesta van iedereen, dan geeft hij ook de berichten door. En die hoef ik niet midden in de nacht.
Er staat dan onder: er worden geen inkomende gesprekken of berichten stilgehouden. Laatst gewijzigd door Iostruus; 13-10-13 om 17:00. Reden: Niet compleet |
Labels |
favorieten, niet storen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Omgekeerde niet-storen functie | Paupersjaak | iPhone algemeen | 0 | 01-08-13 17:06 |
Waarom werkt 'niet storen' functie niet? | Auti | iPhone algemeen | 5 | 02-03-13 10:59 |
|
|