//

Beginscherm vergroot en sim vergrendeld

Beginscherm vergroot en sim vergrendeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Zag allerlei berichten voorbij komen over dit probleem echter krijg ik mijn scherm niet terug door 3 keer te tikken Nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-13, 12:49
Cite Cite is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard Beginscherm vergroot en sim vergrendeld

Hallo allemaal,

Zag allerlei berichten voorbij komen over dit probleem echter krijg ik mijn scherm niet terug door 3 keer te tikken
Nu heb ik dus door te proberen te ontgrendelen ook nog eens per ongeluk drie keer mijn code verkeerd in gevoerd waardoor die ook nog eens vergrendeld is geraakt...
Dus mijn scherm is vergroot en ik kom er niet meer in.
Wie weet wat te doen nu?

Alvast ontzettend bedankt!!!

Groetjes, Lydia

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2013 om 14:32 ----------

Nou, het is ineens opgelost... Urenlang lopen klooien en uitzoeken en nu ineens kwam ik weer op normaal scherm. Ik weet niet wat ik anders heb gedaan. Bleef als een gek schuiven met mn vinger over de ontgrendelingsbalk en toen met drie vingers tegelijk ook nog eens en hup ineens normaal scherm en kon ik zo inloggen en ontgrendelen!! Ik heb gisteravond en vanochtend dit tafereel al tig keer uitgevoerd echter blijkbaar net iets op een andere manier ofzo.
Bedankt voor het lezen van dit bericht. Ik laat het maar staan... je weet nooit of mensen hetzelfde overkomt. Ik kon in ieder geval nergens mijn probleem vinden op internet.

Groetjes, Lydia
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Sim vergrendeld met pin, iOS 7 GM" RemcOSX iPhone algemeen 2 06-10-13 11:15
Activatieproblemen ios 7 sim vergrendeld Davejeurink iPhone algemeen 0 20-09-13 23:26
scherm vergroot kristel1969 Archief 5 07-04-11 10:54
Scherm weergave VERGROOT Peter_Hommel Archief 4 13-04-10 08:58
scherm vergroot Elsalvador Archief 1 26-08-09 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:50.