Favorieten in safari met iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik op mijn Iphone 5 de favorieten in Safari instellen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Favorieten in safari met iOS 7
Hoe kan ik op mijn Iphone 5 de favorieten in Safari instellen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is idd wat omslachtig.
Ik zal het met een voorbeeld doen: Open safari Kies je voetbalclub in de zoekbalk Als de gewenste pagina geladen is: Klik op blokje met pijl omhoog (net boven de home-knop) Klik op bladwijzer Dan kom je in een scherm waar gevraagd wordt op welke locatie je de pag. wilt opslaan Klik op die regel en al je bladwijzermappen verschijnen Kies de gewenste map. Als er nog geen bladwijzermappen staan, is er in elk geval een map Favorieten. Daar kun je dan jouw gekozen pagina in stoppen. PS Jouw gegevens staan nog op iOS 6.1.4. Als dat inmiddels veranderd is, wijzig dat dan asjeblieft, dat is best handig bij het beantwoorden van vragen. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie. Mijn gegevens zijn inmiddels aangepast.
|
|
||||
|
||||
Random fact: Favorieten heette vroeger Bladwijzerbalk.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ios7 favorieten safari | darickj | iPad algemeen | 4 | 23-09-13 22:41 |
Windows: ios Favorieten(muziek) overzetten naar Itunes bibloitheek | jdreamer | iTunes | 0 | 01-08-13 14:35 |
WhatsApp op iPad Mini met WhatsPad: Favorieten laden niet | Typ 81 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-03-13 22:38 |
iPhone: Safari op IOS 5.1 met jailbreak | varebrand | Jailbreak | 5 | 12-05-12 17:52 |
|
|