//

Afspraak nodig bij apple store?

Afspraak nodig bij apple store? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Even een vraagje, Ik heb de laatste tijd nogal wat gedonder met mijn iphone 5. Accu springt met 7 tot 10% achteruit, oplader ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-13, 12:46
Vibravis Vibravis is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Meijel
Berichten: 8
Standaard Afspraak nodig bij apple store?

Hallo allemaal,

Even een vraagje,

Ik heb de laatste tijd nogal wat gedonder met mijn iphone 5.
Accu springt met 7 tot 10% achteruit, oplader geeft soms aan dat deze niet word ondersteund(originele lader) en het bereik is zeer matig.

Nu ga in onverwachts komende vrijdag naar amsterdam. Ik heb gekeken om een afspraak te maken bij de genius bar alleen die dag is niets meer beschikbaar. Kan ik ook zonder afspraak binnen lopen of is dat een kansloze missie?

Bedankt alvast!

Groet Thijs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-13, 12:59
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ik heb al vaak vernomen dat je dan niet verder geholpen wordt omwille van het feit dat je dan alle anderen die wel netjes een afspraak maken laat wachten.

Maar wie niet waagt niet wint zeker. Je kan het in ieder geval proberen.
  #3  
Oud 15-10-13, 14:02
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ze maken daar terplekke een afspraak voor je. Alleen moet je wel wachten en dat duurt echt minstens een uur.

Houd de afspraak pagina in de gaten want er zijn mensen die hun afspraak weer annuleren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ID wachtwoord nodig bij updates op iPhone? (niet op iPad) XIII iPhone algemeen 18 05-05-13 00:10
iPhone: iPhone valt bij Apple logo uit hulp nodig. daniyal Jailbreak 7 09-11-12 20:46
[FW 2.0] Hulp nodig bij aanpassen/verwijderen van text onder App Store applicaties McHenk iPhone Apps 2 24-07-08 22:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.