//

IOS 7.0.2. geüpload, maar nu staat er weer een slot op de Fifa14 app?

IOS 7.0.2. geüpload, maar nu staat er weer een slot op de Fifa14 app? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb IOS 7.0.2 geüpload, maar nu is mijn Fifa14 app weer vergrendeld. Deze is gratis om te downloaden, maar in de app moet je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-13, 12:51
daz daz is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard IOS 7.0.2. geüpload, maar nu staat er weer een slot op de Fifa14 app?

Ik heb IOS 7.0.2 geüpload, maar nu is mijn Fifa14 app weer vergrendeld. Deze is gratis om te downloaden, maar in de app moet je betalen voor uitgebreide functies. Daar zat een slotje op en na betaling verdween deze. Nu is deze weer vergrendeld! Hoe los ik dit op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op rjahul iPhone Apps 5 30-05-12 13:57
Ooit ingelogd op een ipad, en weer uidgelogd maar ment. blijven komen 1997giorgio1 iPad algemeen 19 20-12-11 22:19
geen beltoon als het scherm op slot staat Appeltje3 iPhone algemeen 0 12-08-09 11:52
App staat op mn iPhone, maar in appstore niet als gekocht! libia iPhone Apps 6 20-05-09 15:37
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.