Icoontjes BOVENIN zijn weg ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik zit met het volgende vervelende probleempje : sinds kort (plots) zijn de icoontjes bovenin mijn iphone (batterijpercentatge, uur, 3G-symbool, WiFI-symbool ... ) weg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoontjes BOVENIN zijn weg !
Hey,
ik zit met het volgende vervelende probleempje : sinds kort (plots) zijn de icoontjes bovenin mijn iphone (batterijpercentatge, uur, 3G-symbool, Wi-Fi-symbool ... ) weg vanop m'n beginscherm. Als ik (bv.) naar instellingen ga, verschijnen de icoontjes wél weer bovenin m'n scherm maar op m'n "bureaublad" zegmaar, zijn ze weer weg. Dit is vervelend, vooral voor het uur ! Ik heb een zwarte iPhone 5 (iOs 7) zonder jailbreak. Dank bij voorbaat ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
wat gaat er dan verloren of wat wordt er heringesteld aub ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nevermind, dank u wel !
|
|
||||
|
||||
Wat was de oplossing?
|
|||
|
|||
Een normale reboot heeft bij mij het probleem al opgelost dank voor de hulp !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OPGELOST - iPhone-icoontjes zijn verdwenen | charlie666 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-10 17:46 |
Icoontjes weg! | Superjoeyy | Archief | 1 | 03-03-09 22:24 |
waar zijn mn icoontjes?? | jdenijs | Jailbreak apps en thema's | 6 | 16-01-09 14:15 |
Interface: waar zijn mijn icoontjes | Larsmanson | Unlock [archief] | 5 | 02-04-08 18:07 |
Alle icoontjes zijn weg | []v[]o | Unlock [archief] | 0 | 29-03-08 13:14 |
|
|