iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5s Vinger ID configureren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/146374-iphone-5s-vinger-id-configureren.html)

Cliffiphone4 18-10-13 12:49

iPhone 5s Vinger ID configureren
 
Hallo allemaal,

Ik ben dit probleem nog niet ergens anders tegen gekomen hier dus maak ik maar even een nieuwe Topic aan.

Mijn probleem: als ik mijn vinger scanner wil gaan programmeren blijft die bij dat laatste streepje heeeel erg vaak hangen en zegt die op n gegeven moment "mislukt" en moet ik opnieuw programmeren. Dat streepje wordt dan rood maar gaat dan weer terug en wordt t weer wit, dit gebeurd dan 6x ongeveer en dan geeft die mislukt aan.
Af en toe gaat het ook goed gelukkig, maar ik blijf t vreemd vinden.
Iemand die dit ook heeft?

Groeten,
Cliff

frankvisser92 18-10-13 13:37

inderdaad vreemd. Helaas wacht ik geduldig tot de 25e ik mijn 5s in NL kan bestellen. Buiten dat, als het een paar keer goed gaat heb je toch uiteindelijk je vingers gescand? Dan heb je het niet meer nodig? of hapert hij ook bij het herkennen van je vinger tijdens het unlocken?

Cliffiphone4 18-10-13 14:06

Nee dan gaat t ook goed hoor. Maar ik vind t vreemd dat hij soms dus raar doet met configureren.

frankvisser92 18-10-13 14:15

Je kan altijd even tot de 25e wachten en dan naar de Apple Store gaan. Vraag het daar dan eventjes na. Anders zou ik er geen punt van maken. Als die gewoon goed en vloeiend scant lijkt me er verder geen probleem bij zitten. Misschien houd jij je vinger verkeerd als waar die om vraagt? Denk dat je dat wel goed doet en de iPhone daar geen probleem van maakt.

Cliffiphone4 18-10-13 20:57

Ik doe t goed. Want eerst deed die t veel beter.
Maar ik heb ook steeds vaker dat die m gewoon even niet pakt en n minuut later opeens weer wel... Heel vreemd..

frankvisser92 18-10-13 21:09

Misschien toch een klein kabeltje los. Dat die af en toe hapert. Ik zou gewoon tot de 25e wachten en dan terug naar de Apple winkel in Amsterdam. Met een europees toestel kan je daar gewoon terecht. Alleen pas na de release. Vanaf de 25e dus. Maar dan heb je nog garantie want het jaar is nog niet om. Ze zullen het zelf even gaan constateren denk ik en dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe mee als het merkbaar is. Je geeft aan van wel dus zal dat voor hun genoeg zijn.

Hang me er niet aan op als het niet zo is (nieuwe mee) maar ik lees veel reacties hier op het forum dat omruilen geen probleem is. succes!:-)

Cliffiphone4 18-10-13 21:16

Die van mij komt uit de UK, dat is ook gewoon Europa voor hun neem ik aan?

frankvisser92 18-10-13 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 (Bericht 926489)
Die van mij komt uit de UK, dat is ook gewoon Europa voor hun neem ik aan?

Ja, je hebt met een iPhone uit de UK ook garantie in Nederland. Let wel, dit is echt alleen bij de officiële Apple Store, nu is de enige in Nederland nog in Amsterdam. In December opent er nog 1 of 2 filialen zich. Waar precies weet ik niet meer. Ga er van uit dat die bij een Apple Store gekocht is? en niet via een telecomprovider? Zo ja, heb jij gewoon garantie in NL.

Cliffiphone4 19-10-13 13:25

is gewoon gekocht bij een Apple store in de Uk ja.
maar kan ook gewoon naar de Apple store van Köln toch he? Daar kan ik(mits op voorraad voor evt omruiling) gewoon binnenlopen en hoef ik geen afspraak te maken ofzo he?

frankvisser92 19-10-13 13:28

Köln zal geen pe

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2013 om 12:29 ----------

Köln zal geen probleem zijn nee. Of zoiets op afspraak moet, geenidee. Mischien even bellen of dat nodig is, en of zij denken dat je een andere mee kan krijgen. Succes

Cliffiphone4 20-10-13 01:47

Heb gebeld en moet idd een afspraak maken en dan kijken zij binnen 10 min of t idd kapot is en dan geven ze je n nieuwe mee.
Je moet die afspraak maken zodat je daar niet komt en jouw iPhone niet op voorraad hebben en je terug moet rijden

frankvisser92 20-10-13 12:49

Goede service zo te horen! :-)

rsnhakan 20-10-13 14:21

Mijn 2e iPhone 5s had problemen met de vingerafdrukscanner. Hij deed het in het begin prima, 2-3 dagen later herkende hij mijn vinger niet als de sensor een beetje vettig was en daarna deed die het helemaal niet meer. Omruilen = oplossing

ivanhoeke 20-10-13 15:20

Dik zever dus! Want Apple bied geen ondersteuning voor 25 oktober voor een 5s.
Heb zelf ook problemen met de 5s en ze kunnen niks voor me betekenen tot de 25ste oktober omdat het toestel in NL en B nog niet te verkrijgen is.

Al die ruilverhaaltjes in NL en B over de 5s is dus dikke zever! En anders bewijzen ze het tegendeel maar eens, wat ze niet kunnen ;).

Thiagordc 20-10-13 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 926828)
Dik zever dus! Want Apple bied geen ondersteuning voor 25 oktober voor een 5s.
Heb zelf ook problemen met de 5s en ze kunnen niks voor me betekenen tot de 25ste oktober omdat het toestel in NL en B nog niet te verkrijgen is.

Al die ruilverhaaltjes in NL en B over de 5s is dus dikke zever! En anders bewijzen ze het tegendeel maar eens, wat ze niet kunnen ;).

Volgens mij ging het dan ook over Apple store in het buitenland (Köln) en daar gaat het WEL perfect, mits ze in voorraad zijn natuurlijk. In Amsterdam pas vanaf de 25ste ten vroegste.

Mvg

hptje 18-02-14 15:33

Ik heb gisteren mijn nieuwe iphone 5s in gebruik genomen.
Ik kan de touch id niet instellen. Vraagt steeds kort je vinger erop te leggen en daarna iets langer, maar krijg steeds de melding: opnieuw. De bewerking is mislukt, ga terug en probeer het opnieuw.

Wat zou dat kunnen zijn? Iemand een tip?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.