//

iPhone 5s Vinger ID configureren

iPhone 5s Vinger ID configureren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben dit probleem nog niet ergens anders tegen gekomen hier dus maak ik maar even een nieuwe Topic aan. Mijn probleem: als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-13, 12:49
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard iPhone 5s Vinger ID configureren

Hallo allemaal,

Ik ben dit probleem nog niet ergens anders tegen gekomen hier dus maak ik maar even een nieuwe Topic aan.

Mijn probleem: als ik mijn vinger scanner wil gaan programmeren blijft die bij dat laatste streepje heeeel erg vaak hangen en zegt die op n gegeven moment "mislukt" en moet ik opnieuw programmeren. Dat streepje wordt dan rood maar gaat dan weer terug en wordt t weer wit, dit gebeurd dan 6x ongeveer en dan geeft die mislukt aan.
Af en toe gaat het ook goed gelukkig, maar ik blijf t vreemd vinden.
Iemand die dit ook heeft?

Groeten,
Cliff
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-13, 13:37
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

inderdaad vreemd. Helaas wacht ik geduldig tot de 25e ik mijn 5s in NL kan bestellen. Buiten dat, als het een paar keer goed gaat heb je toch uiteindelijk je vingers gescand? Dan heb je het niet meer nodig? of hapert hij ook bij het herkennen van je vinger tijdens het unlocken?
  #3  
Oud 18-10-13, 14:06
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Nee dan gaat t ook goed hoor. Maar ik vind t vreemd dat hij soms dus raar doet met configureren.
  #4  
Oud 18-10-13, 14:15
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Je kan altijd even tot de 25e wachten en dan naar de Apple Store gaan. Vraag het daar dan eventjes na. Anders zou ik er geen punt van maken. Als die gewoon goed en vloeiend scant lijkt me er verder geen probleem bij zitten. Misschien houd jij je vinger verkeerd als waar die om vraagt? Denk dat je dat wel goed doet en de iPhone daar geen probleem van maakt.
  #5  
Oud 18-10-13, 20:57
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Ik doe t goed. Want eerst deed die t veel beter.
Maar ik heb ook steeds vaker dat die m gewoon even niet pakt en n minuut later opeens weer wel... Heel vreemd..
  #6  
Oud 18-10-13, 21:09
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Misschien toch een klein kabeltje los. Dat die af en toe hapert. Ik zou gewoon tot de 25e wachten en dan terug naar de Apple winkel in Amsterdam. Met een europees toestel kan je daar gewoon terecht. Alleen pas na de release. Vanaf de 25e dus. Maar dan heb je nog garantie want het jaar is nog niet om. Ze zullen het zelf even gaan constateren denk ik en dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe mee als het merkbaar is. Je geeft aan van wel dus zal dat voor hun genoeg zijn.

Hang me er niet aan op als het niet zo is (nieuwe mee) maar ik lees veel reacties hier op het forum dat omruilen geen probleem is. succes!
  #7  
Oud 18-10-13, 21:16
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Die van mij komt uit de UK, dat is ook gewoon Europa voor hun neem ik aan?
  #8  
Oud 18-10-13, 23:40
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
Die van mij komt uit de UK, dat is ook gewoon Europa voor hun neem ik aan?
Ja, je hebt met een iPhone uit de UK ook garantie in Nederland. Let wel, dit is echt alleen bij de officiële Apple Store, nu is de enige in Nederland nog in Amsterdam. In December opent er nog 1 of 2 filialen zich. Waar precies weet ik niet meer. Ga er van uit dat die bij een Apple Store gekocht is? en niet via een telecomprovider? Zo ja, heb jij gewoon garantie in NL.
  #9  
Oud 19-10-13, 13:25
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

is gewoon gekocht bij een Apple store in de Uk ja.
maar kan ook gewoon naar de Apple store van Köln toch he? Daar kan ik(mits op voorraad voor evt omruiling) gewoon binnenlopen en hoef ik geen afspraak te maken ofzo he?
  #10  
Oud 19-10-13, 13:28
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Köln zal geen pe

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2013 om 12:29 ----------

Köln zal geen probleem zijn nee. Of zoiets op afspraak moet, geenidee. Mischien even bellen of dat nodig is, en of zij denken dat je een andere mee kan krijgen. Succes
  #11  
Oud 20-10-13, 01:47
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Heb gebeld en moet idd een afspraak maken en dan kijken zij binnen 10 min of t idd kapot is en dan geven ze je n nieuwe mee.
Je moet die afspraak maken zodat je daar niet komt en jouw iPhone niet op voorraad hebben en je terug moet rijden
  #12  
Oud 20-10-13, 12:49
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Goede service zo te horen!
  #13  
Oud 20-10-13, 14:21
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Mijn 2e iPhone 5s had problemen met de vingerafdrukscanner. Hij deed het in het begin prima, 2-3 dagen later herkende hij mijn vinger niet als de sensor een beetje vettig was en daarna deed die het helemaal niet meer. Omruilen = oplossing
  #14  
Oud 20-10-13, 15:20
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Dik zever dus! Want Apple bied geen ondersteuning voor 25 oktober voor een 5s.
Heb zelf ook problemen met de 5s en ze kunnen niks voor me betekenen tot de 25ste oktober omdat het toestel in NL en B nog niet te verkrijgen is.

Al die ruilverhaaltjes in NL en B over de 5s is dus dikke zever! En anders bewijzen ze het tegendeel maar eens, wat ze niet kunnen .
  #15  
Oud 20-10-13, 15:45
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Dik zever dus! Want Apple bied geen ondersteuning voor 25 oktober voor een 5s.
Heb zelf ook problemen met de 5s en ze kunnen niks voor me betekenen tot de 25ste oktober omdat het toestel in NL en B nog niet te verkrijgen is.

Al die ruilverhaaltjes in NL en B over de 5s is dus dikke zever! En anders bewijzen ze het tegendeel maar eens, wat ze niet kunnen .
Volgens mij ging het dan ook over Apple store in het buitenland (Köln) en daar gaat het WEL perfect, mits ze in voorraad zijn natuurlijk. In Amsterdam pas vanaf de 25ste ten vroegste.

Mvg
  #16  
Oud 18-02-14, 15:33
hptje hptje is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 44
Standaard

Ik heb gisteren mijn nieuwe iphone 5s in gebruik genomen.
Ik kan de touch id niet instellen. Vraagt steeds kort je vinger erop te leggen en daarna iets langer, maar krijg steeds de melding: opnieuw. De bewerking is mislukt, ga terug en probeer het opnieuw.

Wat zou dat kunnen zijn? Iemand een tip?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe iphone 4s configureren connyj iPhone algemeen 5 03-08-13 12:19
Met de vinger schrijven op het scherm Nico1939 iPad algemeen 8 18-09-12 20:15
iPhone 4 configureren TeunD iPhone algemeen 2 22-08-10 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.