//

Muziek van spotify op stereo via apple tv

Muziek van spotify op stereo via apple tv discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een apple tv 2 en ik zou graag met mijn spotify abbonoment de muziek op mijn stereo willen luisteren. Nu zit er op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-13, 17:26
Bartxxl Bartxxl is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 28
Standaard Muziek van spotify op stereo via apple tv

Ik heb een apple tv 2 en ik zou graag met mijn spotify abbonoment de muziek op mijn stereo willen luisteren. Nu zit er op de appletv 1 audio uit gang. Ik weet alleen niet goed hoe je die moet gebruiken. (Geen kabel voor) maar nu kan ik hem wel denk ik via de tv laten lopen maar ik zou graag die verbinding niet hebben. Dan moet elke keer de tv aan daarom. Ik hoop dat jullie er een oplossing voor hebben. Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-13, 20:10
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

Ik heb de Apple tv via een optische kabel (glasvezel) naar de stereo verbonden en ik start dan deezers op en speel het af via de Apple tv naar mijn stereo werkt perfect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek afspeel via stereo installatie over airplay dudge iPad algemeen 1 20-10-13 15:10
Muziek: Muziek opnemen Iphone in stereo Nickhelsen Muziek, foto & video 0 18-04-11 17:30
iBOOD - Voiis Stereo Draadloze Bluetooth Muziek Streamer iScorpio iPhone accessoires en onderdelen 1 28-10-10 11:24
Muziek: stereo muziek op je iphone 3 dicks56 Muziek, foto & video 3 06-09-10 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.