//

iPhone 4 8gb 2dehands

iPhone 4 8gb 2dehands discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraagje: ik ken zelf echt niet veel smartphones maar heb na wat opzoekwerk toch beslist om een iPhone te kopen. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-13, 16:37
Jinte93 Jinte93 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 8gb 2dehands

Ik heb even een vraagje:

ik ken zelf echt niet veel smartphones maar heb na wat opzoekwerk toch beslist om een iPhone te kopen. Heb de voorbije 2 jaar een Blackberry curve 8520 gebruikt maar aangezien je een opslag moet betalen bij BB om apps te downloaden heb ik dat nooit gedaan. Ook nooit muziek op gsm gezet, weinig foto's.

Na lang online zoeken vond ik een 2dehands iPhone 4 8gb. Het meisje dat deze verkoopt woont vlakbij dus geen vervoerkosten (in tegenstelling tot de andere iphones online). Haar iphone is bijna een jaar oud maar werkt perfect. Ze is de garantie kwijt maar ze heeft de doos + enkele accessoires. Ik vroeg mij alleen af: hoe veel kan zij nog voor deze iphone vragen? Ze begon bij 250 maar dat ik vind ik veel te veel aangezien ik zelfs iphone 4 16gb in Phone House zag voor 280 euro. Ik vind 200 veel maar ken er te weinig van dus zou graag enkele meningen horen?

En is 8gb genoeg? Velen zeggen maar ik heb tot nog toe nooit een iphone gehad en zelfs nooit de mogelijkheid gehad om apps etc te downloaden.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-13, 17:07
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

niet doen... een iphone 4 is echt outdated... is zeer traag geworden... bovendien is 8gb in feite maar 6gb..; dus wat apps en enkele liedjes en tis gedaan met de leute..
ik zou op zijn minst voor de 4s gaan..
indien je vragen hebt stel ze maar
als je hem kan krijgn voor 180 zou ik het mss overwegen
  #3  
Oud 21-10-13, 17:07
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Als het toestel maar een jaar oud is en nog in goede staat is 200 Euro een redelijk bedrag voor een 8GB versie. Nieuw is deze nog minimaal 350 Euro. De iPhone 4 16GB wordt al een hele tijd niet meer gemaakt dus het lijkt me erg vreemd dat je die nog ergens zag, en zeker voor 280 Euro.

De 8GB is wel erg weinig en zou ik eigenlijk alleen aanraden als je alleen maar wat kleine apps installeert, geen muziek er op zet en nauwelijks foto's maakt. Anders kom je snel aan die limiet.
  #4  
Oud 21-10-13, 17:10
Jinte93 Jinte93 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean Bekijk bericht
Als het toestel maar een jaar oud is en nog in goede staat is 200 Euro een redelijk bedrag voor een 8GB versie. Nieuw is deze nog minimaal 350 Euro. De iPhone 4 16GB wordt al een hele tijd niet meer gemaakt dus het lijkt me erg vreemd dat je die nog ergens zag, en zeker voor 280 Euro.

De 8GB is wel erg weinig en zou ik eigenlijk alleen aanraden als je alleen maar wat kleine apps installeert, geen muziek er op zet en nauwelijks foto's maakt. Anders kom je snel aan die limiet.
Dankje voor je reactie! Ik had de iphone hier gezien: iPhone 4 16GB 4YOU - ? 279.99

Is 8gb zo weinig? Want je kan uiteindelijk je foto's toch direct overplaatsten op de computer, dan heb je daar al geen last meer van... Jeetje jeetje, twijfelen!
  #5  
Oud 21-10-13, 17:27
the matrix's schermafbeelding
the matrix the matrix is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 109
Standaard

8gb lijkt weinig vooral als je een die hard bent die alles bewaart en 24u/d naar gedownloade filmpjes kijkt en muziek luistert.

Ik heb de iphone 4 8 gb nu 3 weken en heb er een 20 tal albums 128kb mp3 opgezet en een boel fotoos en heb nog 4 Gb tot mijn beschikking.
Daarnaast een 20 tal appjes die ik ook gebruik en niet alleen maar heb voor de heb.

Tja het is maar net wat je met je iphone van plan ben.
Ik speel geen spelletjes en gebruik de iphone ook niet als routeplanner daar heb ik andere middelen voor.

Het is een smartphone en ik vind dat je hem niet als opslag media moet gebruiken.
Kom ik ruimte te kort dan gaat er af wat ik toch niet gebruik.

Voorheen had ik een Samsung mobiel intern 8 gb met 32 GB micro SD kaart. en na 2 jaar nog 35 GB aan vrije ruimte ......

250 euro is veel te duur ik betaal in mijn abonnement 10 euro per maand 24 mnd dus 240€ en gloed nieuw met garantie

Overigens is de garantie van mijn iphone slechts 1 jaar!!!! of dat normaal is ???
  #6  
Oud 21-10-13, 17:37
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hoe lang wil je er nog mee doen? iOS 7 is vast en zeker de laatste iOS update die voor de 4 is uitgekomen (gezien het feit dat bepaalde functies van iOS 7 al uitgeschakeld zijn voor de iPhone 4)

En 250 is idd veel te veel voor een 8GB model, eea hangt natuurlijk ook wel af van de staat van het toestel (geen beschadigingen of krasjes etc)

Of 8GB genoeg is voor jou, zul je zelf moeten bepalen. Je zult wat vaker foto's moeten importeren naar je computer moeten importeren, niet de wereld aan apps er allemaal tegelijk op kunnen hebben staan, en iets minder muziek erop kunnen zetten. Of dat voor jou een deal breaker is moet je zelf inschatten.
  #7  
Oud 21-10-13, 18:58
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

De aanbieding die je zag bij de Phone House zijn klaarblijkelijk Renewed oftewel opgeknapte tweedehandse toestellen. Dat verklaart natuurlijk dat ze die nog kunnen aanbieden.

Als je zoals je zelf zegt niet zo'n zware smartphone gebruiker bent is die iPhone 4 8GB geen slechte deal. Je moet zoals hierboven gezegd er wel rekening mee houden dat het een wat ouder model is en dat het toestel nog maar een jaar updates krijgt. Verder zul je wat vaker apps of foto's moeten verwijderen. Een goed alternatief is om alle foto's automatisch te laten uploaden via bv Dropbox en ze dan iets van elke maand te wissen.
  #8  
Oud 21-10-13, 19:12
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Vergeet niet dat je maar 6gb overhoud... Als je hem werkelijk hebt. Dan Apps zoals fb, whatsapp, spelletje of 2-3 dan trek je mooie foto's ... Kortom je moet hem altijd schoonhouden... En dat is lastig.. Je zal zien met al die Apps in de appstore zul je hem eens meer kunnen gebruiken dan je denkt .. En die is ook vies traag ah worden
  #9  
Oud 21-10-13, 20:15
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jinte93 Bekijk bericht
Ik heb even een vraagje:

ik ken zelf echt niet veel smartphones maar heb na wat opzoekwerk toch beslist om een iPhone te kopen. Heb de voorbije 2 jaar een Blackberry curve 8520 gebruikt maar aangezien je een opslag moet betalen bij BB om apps te downloaden heb ik dat nooit gedaan. Ook nooit muziek op gsm gezet, weinig foto's.

Na lang online zoeken vond ik een 2dehands iPhone 4 8gb. Het meisje dat deze verkoopt woont vlakbij dus geen vervoerkosten (in tegenstelling tot de andere iphones online). Haar iphone is bijna een jaar oud maar werkt perfect. Ze is de garantie kwijt maar ze heeft de doos + enkele accessoires. Ik vroeg mij alleen af: hoe veel kan zij nog voor deze iphone vragen? Ze begon bij 250 maar dat ik vind ik veel te veel aangezien ik zelfs iphone 4 16gb in Phone House zag voor 280 euro. Ik vind 200 veel maar ken er te weinig van dus zou graag enkele meningen horen?

En is 8gb genoeg? Velen zeggen maar ik heb tot nog toe nooit een iphone gehad en zelfs nooit de mogelijkheid gehad om apps etc te downloaden.

Alvast bedankt!
Ik vind 8gb veel te weinig maar mijn iPhone4 gebruik ik als budget telefoon en zet ik spul op die ik niet meer op mijn 5 kwijt kan,

De bon heb je apple niet nodig voor de garantie
Met je serienummer kan je achterhalen of de iPhone nog binnen de garantie (1 jaar!!!) valt.
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
  #10  
Oud 21-10-13, 21:27
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Mijn eerste iphone (3g)was een 8 gb wist ik veel hoe vlug dat vol ging zijn.sindsdien enkel 16ggekocht, maar wat ik ermee doe is dat soms ook krap aan het worden.minn volgende iphone (ipad) word minstens 32 gb maar ik heb er dan ook een deel films en een hoop muziek . Apps opstaan dus dat hangt van persoon tot persoon af
  #11  
Oud 22-10-13, 04:51
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik begon met een 3G 16GB, maakte de fout om weer 16GB te kiezen bij de iPhone 4 en maakte het goed door 32GB te kiezen bij de iPhone 5. Nu heb ik alsnog bijna geen vrije ruimte, omdat iTunes Match muziekbestanden niet kan converteren naar 128kbps.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2dehands iPhone 4s kopen ment10 iPhone algemeen 11 08-01-13 23:55
iphone 4 2dehands kopen 123wouter Koopinformatie Nederland 2 17-10-12 14:02
2dehands iphone kopen kempocrosser Koopinformatie Nederland 7 16-11-11 00:17
Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb Jelphone iPhone algemeen 8 06-10-11 20:06
iPhone: 2dehands iphone 4 4.3.4 fiestaboyke Jailbreak 24 21-07-11 15:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.