iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kan lang niet alle apps terugvinden bij "Instellingen" op iPhone. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/146604-lang-niet-alle-apps-terugvinden-instellingen-op-iphone.html)

Esy 23-10-13 00:49

Kan lang niet alle apps terugvinden bij "Instellingen" op iPhone.
 
Hoi,

Ik heb op mijn iPad en iPhone nagenoeg dezelfde apps geïnstalleerd maar kan een groot deel van hen (bij instellingen) op mijn iPhone niet terug vinden.
Op de iPad staan er veel direct onder de instellingen en ook onder 'Privacy' en 'Locatievoorzieningen'.
Op de iPhone veel minder.

Als voorbeeld, ik heb tijdens het installeren van 'Appie' (van AH super) gekozen dat Appie geen gebruik mag maken van die locatievoorziening.
Nu zeurt Appie iedere keer dat hij daar gebruik van wil maken maar het niet mag.
Ik zou om te proberen deze functie alsnog willen aanzetten maar kan het hele Appie niet terugvinden bij de Instellingen.

Iemand enig idee waar ik moet zoeken?

Hartelijk dank!

Techfreak 23-10-13 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esy (Bericht 927480)
Hoi,

Ik heb op mijn iPad en iPhone nagenoeg dezelfde apps geïnstalleerd maar kan een groot deel van hen (bij instellingen) op mijn iPhone niet terug vinden.
Op de iPad staan er veel direct onder de instellingen en ook onder 'Privacy' en 'Locatievoorzieningen'.
Op de iPhone veel minder.

Als voorbeeld, ik heb tijdens het installeren van 'Appie' (van AH super) gekozen dat Appie geen gebruik mag maken van die locatievoorziening.
Nu zeurt Appie iedere keer dat hij daar gebruik van wil maken maar het niet mag.
Ik zou om te proberen deze functie alsnog willen aanzetten maar kan het hele Appie niet terugvinden bij de Instellingen.

Iemand enig idee waar ik moet zoeken?

Hartelijk dank!

Misschien omdat sommige apps niet geschikt zijn voor iPad of iPhone? Dan kan het zijn dat ze op een van de toestellen niet tevoorschijn komen.

iMario 23-10-13 10:17

Settings > Privacy > Location Services.

Wesleyvw 23-10-13 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esy (Bericht 927480)
Hoi,

Ik heb op mijn iPad en iPhone nagenoeg dezelfde apps geïnstalleerd maar kan een groot deel van hen (bij instellingen) op mijn iPhone niet terug vinden.
Op de iPad staan er veel direct onder de instellingen en ook onder 'Privacy' en 'Locatievoorzieningen'.
Op de iPhone veel minder.

Als voorbeeld, ik heb tijdens het installeren van 'Appie' (van AH super) gekozen dat Appie geen gebruik mag maken van die locatievoorziening.
Nu zeurt Appie iedere keer dat hij daar gebruik van wil maken maar het niet mag.
Ik zou om te proberen deze functie alsnog willen aanzetten maar kan het hele Appie niet terugvinden bij de Instellingen.

Iemand enig idee waar ik moet zoeken?

Hartelijk dank!

Heb je een jailbreak?
Ik heb dit namelijk ook gehad en een herinstallatie uitgevoerd van het mobile subrate. Daarna werkte alles weer naar behoren :)

Guest-20180925190238 23-10-13 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyvw (Bericht 927526)
Heb je een jailbreak?

Dat zal wel niet op iOS 7.0.2 :rolleyes:

Esy 23-10-13 11:33

Hoi allen, dank voor de antwoorden!

De wonderen zijn gelukkig de wereld nog niet uit. Probleem opgelost... :D
Hoe? Update naar iOs 7.0.3 heeft er voor gezorgd dat ik op het eind van de avond wel alle apps op de iPhone zie. Blijkbaar toch een bugje geweest?

@Techfreak, Dat was idd ook een plausibele verklaring geweest. Aan de andere kant is "Appie" juist een programma voor de iPhone. Tenzij men met een iPad door de supermarkt wil lopen.

Bedankt allen.;)

Techfreak 23-10-13 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esy (Bericht 927534)
Hoi allen, dank voor de antwoorden!

De wonderen zijn gelukkig de wereld nog niet uit. Probleem opgelost... :D
Hoe? Update naar iOs 7.0.3 heeft er voor gezorgd dat ik op het eind van de avond wel alle apps op de iPhone zie. Blijkbaar toch een bugje geweest?

@Techfreak, Dat was idd ook een plausibele verklaring geweest. Aan de andere kant is "Appie" juist een programma voor de iPhone. Tenzij men met een iPad door de supermarkt wil lopen.

Bedankt allen.;)

Die app ken ik niet, vandaar. Maar goed dat het opgelost is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.