iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Badge symbool van instellingen blijft aan (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/146612-badge-symbool-instellingen-blijft.html)

ChantalC 23-10-13 08:50

Badge symbool van instellingen blijft aan
 
Ondanks dat ik de laatste software update inmiddels op mijn iphone 5 heb geinstalleerd blijft er bij de instellingen het badgesymbool een 1 aangeven.

Hoe krijg ik die weg. Zie ik wat over het hoofd?
Ik heb de instellingen en telefoon al helemaal afgesloten maar hij blijft aan...

Otje82 23-10-13 08:57

Volgens je profiel gegevens draai je de laatste software nog niet. De laatste is op dit moment 7.0.3.

ChantalC 23-10-13 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 (Bericht 927498)
Volgens je profiel gegevens draai je de laatste software nog niet. De laatste is op dit moment 7.0.3.

Tja kan niet zo snel vinden waar ik de instellingen van het profiel aan kan passen(op mobiel) maar draai sinds gisteravond 7.0.3. ;)

ivanhoeke 23-10-13 11:03

Vraag me ook af waar je die kan afzetten. Men broer krijgt er een melding van, maar ik zelf niet. Weet niet hoe ik dat ooit heb afgekregen.

wollie1979 23-10-13 11:30

normaal moet het symbool na de laatste update gewoon weg gaan. Is dat niet het geval dan is een keer opnieuw opstarten van de iPhone mogelijk een oplossing. Anders eens een harde reset proberen.

ChantalC 23-10-13 11:54

Ja precies normaal verdwijnt die weer zodra je de update hebt uitgevoerd. Maar zelfs de harde reser haalt t niet weg... Heb al aardig door de instellingen lopen spitten op zoek wat die dan misschien wil dat ik doe maar kan niets vinden.. Je kan van je instellingen ook niet zelf kiezen of die badge symbool mag weergeven of wel?

wollie1979 23-10-13 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChantalC (Bericht 927548)
Ja precies normaal verdwijnt die weer zodra je de update hebt uitgevoerd. Maar zelfs de harde reser haalt t niet weg... Heb al aardig door de instellingen lopen spitten op zoek wat die dan misschien wil dat ik doe maar kan niets vinden.. Je kan van je instellingen ook niet zelf kiezen of die badge symbool mag weergeven of wel?

nee dat symbool komt er automatisch bij updates en gaat normaal gesproken ook weer weg als alles up-to-date is.

Ook al alle apps op de achtergrond eens afgesloten? Vooral de Appstore app.

ChantalC 23-10-13 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 (Bericht 927552)
nee dat symbool komt er automatisch bij updates en gaat normaal gesproken ook weer weg als alles up-to-date is.

Ook al alle apps op de achtergrond eens afgesloten? Vooral de Appstore app.

Balen. Ja ook al geprobeert. Zelfs daarna uitzetten haalt niets uit grrrr
Vrees dat ik t zo moet blijven aanzien komende jaar *zucht* hihi

iMakkie 25-10-13 09:00

Ik heb precies hetzelfde probleem op mijn iPad. Lichtelijk irritant.

Opnieuw installeren dan maar...:mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.