Alleen geluid door koptelefoon als volume voluit staat iOS 7.0.3 / 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de oordopjes in doe heb ik alleen geluid als de volume op het aller hoogste staat. Zachter zetten heeft geen zin want de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alleen geluid door koptelefoon als volume voluit staat iOS 7.0.3 / 4S
Als ik de oordopjes in doe heb ik alleen geluid als de volume op het aller hoogste staat. Zachter zetten heeft geen zin want de volume blijft het zelfde of valt gewoon helemaal weg met wat geruis.
Ik had er wat stof in zitten en deze heb ik door middel van een hout prikker schoon gemaakt zodat de jack er helemaal in kon. Eerst had ik nog wel geluid en sinds deze ochtend niet meer. Zoals vermeld in de titel heb ik een iPhone 4S met iOS 7.0.3 erop. Iemand een idee wat dit kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Topic kan gesloten worden. Flex kabel van de koptelefoon was kapot en is vervangen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laad alleen aan laptop op of als hij uit staat. | char991 | iPhone algemeen | 5 | 02-09-12 10:14 |
Iphone 4 verbind alleen met provider als 3G netwerk aan staat!!!! | koosliver | iPhone algemeen | 0 | 19-04-12 23:50 |
geen geluid bij afspelen films alleen via koptelefoon | Stevenoelbrandt | iPad algemeen | 1 | 15-09-11 12:40 |
helderheid kapot staat voluit!! | dirk572 | iPhone algemeen | 2 | 26-08-10 19:24 |
[3g] geluid alleen nog via koptelefoon | jakeh | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 22:20 |
|
|