//

Toon jouw batterijpercentage!

Toon jouw batterijpercentage! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door willy666 T-Mobile heb ik, gisteren verlengt en ik ben er zeer tevreden over Heb je bij je verlenging een iphone 5s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-11-13, 13:20
pedijksma pedijksma is offline
• iOS 7.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Enschede
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy666 Bekijk bericht
T-Mobile heb ik, gisteren verlengt en ik ben er zeer tevreden over

Heb je bij je verlenging een iphone 5s bij gekregen? Ik zit er aan te denken om een iphone 5s abbonnement aan te schaffen, maar weet niet hoe het zit met de levering.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-11-13, 13:36
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

ja, maar moet nog binnenkomen, iphone 5s gold 32gb.
ze dachten aan een levertijd van ong 1 week
  #23  
Oud 05-11-13, 13:41
pedijksma pedijksma is offline
• iOS 7.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Enschede
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy666 Bekijk bericht
ja, maar moet nog binnenkomen, iphone 5s gold 32gb.
ze dachten aan een levertijd van ong 1 week

Ooh, dat is vrij snel, bedankt voor de info!
  #24  
Oud 05-11-13, 14:43
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Hmm raar dat je met zo'n matig bereik dan toch een goeie batterijduur hebt.....

Misschien ligt het gewoon aan het soort signalen dat je GSM krijgt van de masten van je provider.

Ik moet ASAP eens testen he met mijn proximus kaartje (als ik het nog vind).
  #25  
Oud 05-11-13, 15:29
iToms iToms is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 6
Standaard

Normaal zo 6 uur gebruik en standby van 1 dag en 12uur. Niks te klagen dus over mijn batterij. Al helemaal niet in vergelijking met mijn oude 4S.

Klopt het trouwens dat na een harde reset, je het gebruik niet kan zien tot je hem weer volledig hebt opgeladen?
  #26  
Oud 05-11-13, 20:33
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Slechts iets van een 5u gebruik en 16u standby... Vind dat toch niet zoveel als ik het vergelijk met sommige andere hier. Dus ik ga hem maar eens als nieuwe iphone herstellen en hopelijk is er dan beterschap!
  #27  
Oud 05-11-13, 23:34
diebote's schermafbeelding
diebote diebote is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 53
Standaard

In tegenstelling tot wat iedereen beweert is mij iPhone 5s qua verbruik zeer goed, bij mij staat zelf de NL alert noodmelding aan en ik zie geen extra verbruik van de accu...tot 30% zoals veel beweren ECHT allemaal groot ONZIN..wat een top toestel dit is...love Apple iPhone....moet wel vertellen dat in vergelijken met mijn eerdere toestellen (4,4s, en 5) dit is tot nu toe de beste iPhone in accuverbruik....
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (21,1 KB, 34x gelezen)

Laatst gewijzigd door diebote; 06-11-13 om 07:54.
  #28  
Oud 06-11-13, 08:20
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ja, dit had ik tot enkele weken terug ook.... 4uur gebruik en nog 40% over na m'n werk... Nu nog steeds dat zelfde 4u gebruik, maar wel 1% als ik naar huis ga :')
  #29  
Oud 06-11-13, 09:54
5MM5 5MM5 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 9
Standaard

Op de website van Iphoneclub onder 5.000 iphonegebruikers bleek bijne 70% van de mensen last te hebben van sneller leeglopende accu. Heb ik zelf ook last van, na 6 uren is hij leeg.
Apple wil niet helpen en niet inzien dat de update IOS7 debet is de accuproblemen. Reparatie kost 211 euro.Als al die mensen met dezelfde problemen dit gaan betalen, want een inkomsten voor Apple zeg. Daarnaast, ..... wat te doen bij een volgende update en weer leeglopende accu's? Weer 211 euro? Onbegrijpelijk dat Apple hiermee wegkomt.

Zijn er mensen die de krachten gebundeld hebben hierover?
  #30  
Oud 06-11-13, 10:43
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ja dat gaat over iOS7 die gewoon meer verbruikt bij oudere toestellen... Wat jammer is natuurlijk, en zeker niet op te lossen door een nieuwe batterij.
  #31  
Oud 06-11-13, 10:49
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5MM5 Bekijk bericht
Op de website van Iphoneclub onder 5.000 iphonegebruikers bleek bijne 70% van de mensen last te hebben van sneller leeglopende accu. Heb ik zelf ook last van, na 6 uren is hij leeg.
Apple wil niet helpen en niet inzien dat de update IOS7 debet is de accuproblemen. Reparatie kost 211 euro.Als al die mensen met dezelfde problemen dit gaan betalen, want een inkomsten voor Apple zeg. Daarnaast, ..... wat te doen bij een volgende update en weer leeglopende accu's? Weer 211 euro? Onbegrijpelijk dat Apple hiermee wegkomt.

Zijn er mensen die de krachten gebundeld hebben hierover?
Met mijn iPhone 4s was mijn batterij nog slechter geworden dan ie al was nadat ik hem naar iOS7 had geüpdatet. Maar mijn iPhone 5s overtreft mijn verwachting compleet. Ik ben er erg tevreden mee! Wel moet ik erbij vermelden dat ik wel veel functies heb uitgezet, zoals de animaties, het bijhouden van je locatie als je ergens heen gaat, het automatisch update van apps en het op de achtergrond laten verversen van apps. Dit alles met de helderheid het grootste deel van de dag op zo een 40% en ik haal er ruim 7 uur gebruik en 1 dag stand-by mee.

Mijn iPhone draait wel op iOS 7.0.3. Misschien dat dat er ook mee te maken kan hebben? Geen idee verder want ik ben geen expert haha.
  #32  
Oud 06-11-13, 16:42
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iToms Bekijk bericht
Normaal zo 6 uur gebruik en standby van 1 dag en 12uur. Niks te klagen dus over mijn batterij. Al helemaal niet in vergelijking met mijn oude 4S.

Klopt het trouwens dat na een harde reset, je het gebruik niet kan zien tot je hem weer volledig hebt opgeladen?
ja klopt. Staat ook onder het verbruik vermeld. De telefoon moet eerst geheel opgeladen worden, voordat de verbruiksgegevens weer vermeld worden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2013 om 16:48 ----------

Ben hier toch wel tevreden mee.

  #33  
Oud 07-11-13, 09:06
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Een harde reset maakt niks uit trouwens...

Ik heb al 3 resets gedaan en blijf bij 4uur usage.
  #34  
Oud 08-11-13, 14:15
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Ik kan voorlopig alleen maar tevreden zijn met de batterij in mijn iPhone 5S. Ik moet er wel bij vertellen dat ik hem voorlopig voornamelijk op Wi-Fi heb gebruikt. Een paar andere belangrijke kanttekeningen:
* batterij gekalibreerd (volledig depleten, full charge tot 100% en dan nog 30' aan de lader laten hangen, harde reset, ontkoppelen van de lader)
* bluetooth: uitgeschakeld
* airdrop: uitgeschakeld
* brightnesss: 20%
* reduce motion: actief
* Mailbox: gmail mail (push instant nofits)
* CalDAV: gmail actief (manual refresh)
* CardDAV: gmail actief (manual refresh)
* iCloud: alles actief behalve mail/calendar
* 3G: uitgeschakeld (hier in Leuven centrum is het te belabberd en op de trein ook, kost alleen meer extra energie, en 4G is geen optie op een iPhone in België voorlopig)
* privacy > location services > system services: alles uitgeschakeld behalve compass calibration en frequent locations laat ik ook aanstaan
* background refresh: actief voor een 13 tal apps
* notification center: push notifs actief voor een 30 tal apps

Mijn dagdagelijks gebruik komt neer op:
* newsify rss reader
* flipboard
* facebook / twitter
* aantal foto's maken
* spotify streaming
* dots

Het delen van screenshots met battery usage is eigenlijk heel moeilijk om te vergelijken. Er zijn veel te veel factoren die in rekening gebracht moeten worden vooraleer men ze ook nog maar zou kunnen beginnen te vergelijken...

  #35  
Oud 08-11-13, 14:38
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ik denk dat we in het algemeen wel kunnen vaststellen dat de batterij van de 5s veel langer meegaat dan z'n voorgangers! Ikzelf kan nu ook een volledige dag en langer doen met m'n 5S, wat vroeger niet mogelijk was met men 5... De batterij van de 5 daalde zels zeer snel bij mij, zelfs in stand by!
  #36  
Oud 08-11-13, 16:45
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Het klopt uiteraard wat er gezegd wordt dat er onderling heel lastig te vergelijken valt, vanwege de uiteenlopende manieren van gebruik. Dat is simpelweg nauwelijks te vergelijken op dit forum. Of er moet een grootschalig onderzoek plaatsvinden, waarbij de verschillende manieren van gebruik vergeleken worden. Echter, daar zijn veel reviews van op internet te vinden.

Wat me wel opvalt is dat t.o.v. mijn vorige 4s ik wel kan stellen dat m'n 5s zeker wel 5x zo lang meegaat. Ik denk dat iOS7 daar flink schuldig aan is, omdat de 4s gewoon veel sneller leeg liep dan op iOS6. De 5s daarentegen lijkt geoptimaliseerd te zijn voor iOS7 en werkt hier veel prettiger op.
  #37  
Oud 08-11-13, 17:32
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Een harde reset maakt niks uit trouwens...

Ik heb al 3 resets gedaan en blijf bij 4uur usage.
Schakel noodmeldingen uit (Berichtencentrum) als je die aan hebt staan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2013 om 17:33 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diebote Bekijk bericht
In tegenstelling tot wat iedereen beweert is mij iPhone 5s qua verbruik zeer goed, bij mij staat zelf de NL alert noodmelding aan en ik zie geen extra verbruik van de accu...tot 30% zoals veel beweren ECHT allemaal groot ONZIN..wat een top toestel dit is...love Apple iPhone....moet wel vertellen dat in vergelijken met mijn eerdere toestellen (4,4s, en 5) dit is tot nu toe de beste iPhone in accuverbruik....
De bron van die 30% is iPhoneclub, die dit van een expert heeft. Het kan best zijn dat het bij jou miraculeus genoeg niet merkbaar is, maar onzin is het niet.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren

Labels
batterij, batterijverbruik, duurzaamheid, justin biebermans



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijpercentage en batterijproblemen Ezswo iPhone algemeen 31 10-12-15 13:09
Batterijpercentage iPhone 4S NathalieSp iPhone algemeen 15 11-12-12 09:08
Raar batterijpercentage martijn2308 iPhone algemeen 4 17-10-12 13:20
Batterijpercentage t-kroon iPhone algemeen 4 31-03-10 18:34
batterijpercentage schiet omlaag candlekiller iPhone algemeen 1 10-02-10 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.