//

Touch ID iPhone 5S

Touch ID iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Als je een incident aanmaakt op de Belgische Apple website moet je niets opsturen. Het ding wordt dan opgehaald door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-10-13, 19:18
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je een incident aanmaakt op de Belgische Apple website moet je niets opsturen. Het ding wordt dan opgehaald door UPS en twee dagen later staat UPS weer aan de deur met een nieuwe.
Dat zou wel lekker zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewoef Bekijk bericht
volgens mij ligt het aan de folie
ik heb er ook een maar die is uitgesneden aan de homebutton en geen probleem
als je de iphone wil ontgrendelen dan moet je wel je vinger(duim) ereplaatsen en niet indrukken want dan krijg ik ook opnieuw
Ik heb vanochtend de folie eraf gehaald met jammer genoeg hetzelfde resultaat....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-10-13, 19:39
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Ik moet die van mij ook wel eens schoonmaken, maar zodra ik hem schoon heb gaat is t niet zo dat die daarna maar 3 keer pakt en dan weer schoon moet maken ofzo.
Soms heb je ook wel eens een beetje zweet handen zonder dat je het doorhebt eigenlijk viel me bij mezelf wel eens op.
En download 7.0.3 eens, sinds die update werkt die bij mij al een stuk beter.
  #23  
Oud 28-10-13, 19:58
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ziezo, ik heb gebeld...

Ik kon kiezen, apparaat opsturen met een gemiddelde wachttijd van 10 werkdagen of een vervangtoestel in de plaats wat ik mag houden voor 29euro...

Aangezien we heel op het begin zijn ga ik wss een volledig nieuw toestel krijgen idpv een refurbished toestel, en dit binnen de 48u
  #24  
Oud 28-10-13, 20:06
dewoef dewoef is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

heb je het scannen van uw vinger met de folie erop gedaan dan zou ik het nog eens opnieuw scannen om zeker te zijn dat de knop niet goed werkt dan kan je nog naar de winkel gaan maar eerst zou ik ook die download doen
  #25  
Oud 28-10-13, 20:11
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewoef Bekijk bericht
heb je het scannen van uw vinger met de folie erop gedaan dan zou ik het nog eens opnieuw scannen om zeker te zijn dat de knop niet goed werkt dan kan je nog naar de winkel gaan maar eerst zou ik ook die download doen
Ik heb vanochtend die folie eraf gehaald, proberen te scannen na een reset van het toestel -> geen resultaat

Reservekopie opnieuw geplaatst -> geen resultaat, hij kan zelfs geen vinger meer scannen... dusja...

Software had ik al even maar was nog niet aangepast op mijn profiel. Binnenkort gewoon een nieuw toestel hier geleverd. Wel vreemd, binnen 48u, want als je hem online wilt bestellen is het 2-3 weken wachten.
  #26  
Oud 28-10-13, 20:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Wel vreemd, binnen 48u, want als je hem online wilt bestellen is het 2-3 weken wachten.
Apple heeft altijd een voorraad swap toestellen die niet voor de verkoop bestemd zijn.
  #27  
Oud 28-10-13, 22:55
jeanjeandejean jeanjeandejean is offline
• iOS 12.4.1
• 12.4.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 37
Standaard

geen probleem bij mij ...

werkt zalig gemakkelijk voor unlocken en aankopen
  #28  
Oud 28-10-13, 22:59
mr_ootez mr_ootez is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 49
Standaard

Bij apple heb je 2 weken recht om je nieuwe apple product om te ruilen voor een NIEUW en geen refurb product. Ook ongeacht wat de reden is.
Of het nu een klein mini krasje optisch is, Of in dit geval dat touch id niet lekke werkt.

Ik heb het met de nieuwe macbook air gehad.
werkte niet naar behoren. En kon me geld terug krijgen of een nieuwe air in 2 werkdagen.
Ik heb voor een nieuwe gekozen. En moest de 1e air binnen 2 weken opsturen.

Heb vandaag ook gebeld met apple.
maar ik had me gegevens niet bij de hand dus meteen een afspraak gemaakt dat apple MIJ morgen terug belt. Om een nieuw toestel aan te vragen.
  #29  
Oud 30-10-13, 19:19
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ziezo, Nieuwe Iphone is binnen... En ja hoor! De touch ID werkt weer zoals hij hoort te werken! Nu die van mij nog eventjes terug sturen et voila! Klasse service hoor
  #30  
Oud 30-10-13, 20:04
frankvisser92 frankvisser92 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 61
Standaard

Blij om te horen!
Vandaag voor het eerst last gehad van een vette homeknop. Even keer met me shirt er overheen en geen last meer. Normaal dus. Ook de 5s bruine case gehaald. Heerlijke hoes! Aanrader.
  #31  
Oud 31-10-13, 11:05
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Ziezo, ik heb gebeld...

Ik kon kiezen, apparaat opsturen met een gemiddelde wachttijd van 10 werkdagen of een vervangtoestel in de plaats wat ik mag houden voor 29euro...

Aangezien we heel op het begin zijn ga ik wss een volledig nieuw toestel krijgen idpv een refurbished toestel, en dit binnen de 48u
Naar wie heb je daarvoor gebeld? En hoe krijg je die nieuwe dan, per post?
  #32  
Oud 31-10-13, 12:43
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Ziezo, ik heb gebeld...

Ik kon kiezen, apparaat opsturen met een gemiddelde wachttijd van 10 werkdagen of een vervangtoestel in de plaats wat ik mag houden voor 29euro...

Aangezien we heel op het begin zijn ga ik wss een volledig nieuw toestel krijgen idpv een refurbished toestel, en dit binnen de 48u
Ik zie dat je op 30/10 (na amper 2 dagen) je nieuwe iPhone al hebt gekregen. Heel snel. Maar je zei toch dat er een gemiddelde wachttijd van 10 werkdagen is? Verwarrend...

Waar had je de iPhone gekocht? Bij een Premium Reseller in België?

Ik heb mijn iPhone namelijk afgelopen vrijdag gekocht bij een Premium Reseller en zondag werkte ie al niet meer. Volledig dood. Ben ermee teruggegaan naar de winkel en ze hebben hem in beslag genomen om op te sturen voor nazicht. Zou maximaal 3 weken duren en dan met de kans ook nog eens om een refurb terug te krijgen.

Dan lijkt me jouw ervaring stukken beter. Kan je nog eens even toelichten vanaf het moment van aankoop hoe je te werk bent gegaan om deze service te krijgen?
  #33  
Oud 31-10-13, 13:46
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ik heb mijn via gravis.de online gekocht. Bij het defect gewoon op Apple.be 'contact' open gedaan en gebeld... Je hebt via Apple garantie, dit kan je nakijken door je serienummer in te geven op hun pagina. Ik kon kiezen uit 2opties... Gratis iPhone opsturen en laten herstellen (wachttijd ongeveer 10dagen) of 29euro betalen voor een nieuw toestel binnen 48u, mijn moet ik nu opsturen... Deze zal hersteld worden en later een refurb worden. Aangezien we dicht bij de lach zijn heb ik een nieuw toestel ontvangen aangezien er nog niet veel refurbs zijn. Prima service.
  #34  
Oud 31-10-13, 14:01
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Ik heb mijn via gravis.de online gekocht. Bij het defect gewoon op Apple.be 'contact' open gedaan en gebeld... Je hebt via Apple garantie, dit kan je nakijken door je serienummer in te geven op hun pagina. Ik kon kiezen uit 2opties... Gratis iPhone opsturen en laten herstellen (wachttijd ongeveer 10dagen) of 29euro betalen voor een nieuw toestel binnen 48u, mijn moet ik nu opsturen... Deze zal hersteld worden en later een refurb worden. Aangezien we dicht bij de lach zijn heb ik een nieuw toestel ontvangen aangezien er nog niet veel refurbs zijn. Prima service.
Dus in principe betaal je gewoon 29 EUR voor die extra snelle levering. Het kon ook gratis maar dan duurde het maximaal 8 werkdagen langer. Klopt?

Mij hebben ze overigens verteld aan de telefoon dat ze momenteel zelfs nog geen refurbed 5S modellen in stock hebben - daar is het nog te vroeg voor. Dat zal uiteraard wel nog komen eens we wat verder in de tijd zijn.
  #35  
Oud 31-10-13, 14:51
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Dus in principe betaal je gewoon 29 EUR voor die extra snelle levering. Het kon ook gratis maar dan duurde het maximaal 8 werkdagen langer. Klopt?

Mij hebben ze overigens verteld aan de telefoon dat ze momenteel zelfs nog geen refurbed 5S modellen in stock hebben - daar is het nog te vroeg voor. Dat zal uiteraard wel nog komen eens we wat verder in de tijd zijn.
Je betaalt 29euro voor de expressdienst en een nieuw toestel. Nu idd nog geen refurbed toestellen, konden ze me ook vertellen aan de telefoon... Als ik optie 1 gekozen had, kreeg ik een leeg doosje en dan moest ik mijn defect toestel opsturen voor reparatie. Ik zou hem dan terug ontvangen wanneer hij hersteld zou zijn, wie weet hoelang het kan duren. Apple medewerker schatte het op 10 dagen... Aangezien ik geen andere toestellen heb, toch voor optie 2 gekozen-> Lekker snel, dadelijk een nieuw toestel dat daarboven geen refurb is, vond die 29euro dan peanuts
  #36  
Oud 31-10-13, 17:01
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewoef Bekijk bericht
volgens mij ligt het aan de folie
ik heb er ook een maar die is uitgesneden aan de homebutton en geen probleem
als je de iphone wil ontgrendelen dan moet je wel je vinger(duim) ereplaatsen en niet indrukken want dan krijg ik ook opnieuw
Nogmaals , de folie heb ik er afgehaald met nog steeds dezelfde foutmelding... Nu heb ik gisteren het nieuwe toestel ontvangen en hier heb ik totaal geen last meer, was dus niets software matig maar hardware
  #37  
Oud 31-10-13, 21:24
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Ziezo, Nieuwe Iphone is binnen... En ja hoor! De touch ID werkt weer zoals hij hoort te werken! Nu die van mij nog eventjes terug sturen et voila! Klasse service hoor
Is het een nieuwe of een refurbished? En kwam die alleen of met accessoires. Ik krijg maandag ook een nieuwe opgestuurd en wil weten wat ik ga krijgen
  #38  
Oud 31-10-13, 22:31
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Is het een nieuwe of een refurbished? En kwam die alleen of met accessoires. Ik krijg maandag ook een nieuwe opgestuurd en wil weten wat ik ga krijgen

Een nieuwe, zonder accessoires.
  #39  
Oud 31-10-13, 22:58
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Een nieuwe, zonder accessoires.
Hoe weet je dat zo zeker
  #40  
Oud 31-10-13, 23:04
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Je betaalt 29euro voor de expressdienst en een nieuw toestel. Nu idd nog geen refurbed toestellen, konden ze me ook vertellen aan de telefoon... Als ik optie 1 gekozen had, kreeg ik een leeg doosje en dan moest ik mijn defect toestel opsturen voor reparatie. Ik zou hem dan terug ontvangen wanneer hij hersteld zou zijn, wie weet hoelang het kan duren. Apple medewerker schatte het op 10 dagen... Aangezien ik geen andere toestellen heb, toch voor optie 2 gekozen-> Lekker snel, dadelijk een nieuw toestel dat daarboven geen refurb is, vond die 29euro dan peanuts
Volgens mij had je voor de express service een creditcard nodig niet waar? Als je trouwens de gratis optie gekozen had dan kreeg je ook een nieuwe exemplaar, alleen dat duurt gewoon wat langer. Ze zouden jou defecte toestel echt niet repareren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2013 om 23:04 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Hoe weet je dat zo zeker
Omdat er geen refurbished modellen in omloop zijn. Gaat ook moeilijk vlak na een release.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2G Touch probleem Danz iPhone algemeen 1 20-03-10 13:07
Iphone as Touch pulp Archief 12 02-01-10 16:10
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag Amdixer iPhone algemeen 4 08-12-09 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.