iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Welke provider bij aanschaf 5S? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/146832-welke-provider-aanschaf-5s.html)

Guest-20180926152807 25-10-13 23:47

Welke provider bij aanschaf 5S?
 
Ik wil een Iphone 5S 64Gb aanschaffen met abonnement.

Bij T-Mobile kom ik bij 300 belminuten en 2000 Mb op 1527,- totaal. 24 maanden (korting verlenging is meegerekend)

Bij Vodafone kom ik bij onbeperkt bellen en 2000Mb op 1562,- totaal. 24 maanden.

Bij beide berekeningen: maandtarief maal 24 plus aanschafprijs toestel gerekend.

Ik twijfel: welke van de twee providers is te prefereren? ( ik zit nu bij T-Mobile)

Suggesties of adviezen? Ik hoor het graag.
Dank vast.

benBEN 26-10-13 00:08

Heb zelf met T Mobile geen problemen in welke vorm dan ook. Al bij T mobile vanaf de eerste iPhone en abb loopt nog steeds. Wel zelf een iPhone aangeschaft.

De berekening vind ik persoonlijk vreemd (je bent overigens niet de enige die dit doet)

ALs je nl een iPhone zelf aanschaft en je telt je abb. kosten erbij over een gebruik van 2 jaar, denk je dat je dan veel goedkoper uit bent. ?

Hoop dat je er wat aan hebt, succes met je keuze

the matrix 26-10-13 00:22

Als het alleen om deze 2 gaat en je besluit ligt al vast dan is mi het enige wat geldt is je bel gedrag.

bel je meer dan 300 miuten per maand dan is vodafone de winnaar.
Bel je aanzienlijk minder dan die 300 minuten per maand dan lijkt me het niet uit te maken welke provider je kiest die 1,5 euro per maand lijkt me geen issue om te overwegen.

Maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.

Hoe zit het met de SMS-en??

Mert1234 26-10-13 01:01

In welke regio woon je en wat is daar de betere provider qua dekking is ook iets wat je je moet afvragen. Ik ben na 2 jaar telfort vandaag overgestapt naar Vodafone en het bevalt me zeker tot nu toe. Snelheden zijn enorm hoog. Net over 3G 17,7mbps getest, en daar komt 4g nog bij binnenkort hier in de buurt. Echter had telfort toch echt overal 3G wat Vodafone bij mij binnenshuis af en toe weg valt. Maar daar maal ik niet om! Mocht Vodafone de betere provider zijn in je omgeving, dan zou ik die paar tienen voor lief nemen.

Guest-20180926152807 26-10-13 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benBEN (Bericht 928466)
Heb zelf met T Mobile geen problemen in welke vorm dan ook. Al bij T mobile vanaf de eerste iPhone en abb loopt nog steeds. Wel zelf een iPhone aangeschaft.

De berekening vind ik persoonlijk vreemd (je bent overigens niet de enige die dit doet)

ALs je nl een iPhone zelf aanschaft en je telt je abb. kosten erbij over een gebruik van 2 jaar, denk je dat je dan veel goedkoper uit bent. ?

Hoop dat je er wat aan hebt, succes met je keuze

Benben dank voor je reactie.
Punt is ik heb een duo simkaart.
Dat is met sim-only meen ik niet mogelijk.

Kijk ik verder naar sim only prijzen bij bijvoorbeeld T-Mobile, dat wordt het nog een aardig bedrag per maand.

Berekening is toch niet vreemd: toestelprijs plus maandelijkse kosten over twee jaar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2013 om 01:08 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the matrix (Bericht 928469)
Als het alleen om deze 2 gaat en je besluit ligt al vast dan is mi het enige wat geldt is je bel gedrag.

bel je meer dan 300 miuten per maand dan is vodafone de winnaar.
Bel je aanzienlijk minder dan die 300 minuten per maand dan lijkt me het niet uit te maken welke provider je kiest die 1,5 euro per maand lijkt me geen issue om te overwegen.

Maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.

Hoe zit het met de SMS-en??

Hallo Matrix,
dank voor je reactie.
Ik bel zeker niet meer dan 300 min per maand. ligt tussen 200 en 300 minuten.

Heb overigens bij aanbieder een abonnement op t-Mobile gevonden waarbij de totale kosten over twee jaar 1428,- bedragen (maandprijs*24 plus toestel).

RWK 26-10-13 01:15

Bij vodafone is multisim mogelijk bij de red abonnementen. Ik heb tmobile maar ik ga z.s.m. overstappen naar Vodafone want Tmobile heeft echt geen goed netwerk in mijn omgeving..

Even goed gekeken en het kost bij de red abonnementen 5 euro per maand. Als je de super variant neemt dan is het gratis
:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.