//

Veelzijdige agenda gezocht

Veelzijdige agenda gezocht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb nog praktisch geen ervaring met Apple, maar ik wil mij een iphone; ipad; en een macbook kopen. Nu is het zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-10-13, 20:37
Gotty Gotty is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 30
Standaard Veelzijdige agenda gezocht

Hoi iedereen,

Ik heb nog praktisch geen ervaring met Apple, maar ik wil mij een iphone; ipad; en een macbook kopen. Nu is het zo dat ik om redenen heel veel behoefte heb aan een agenda waarin ik repeterende agendapunten kan maken op een heel veelzijdige manier, zie de bijlagen. Ik kan met de agenda waar deze printscreens vandaan komen zelfs het aantal weken kiezen dat een agendapunt zich moet herhalen. Zo veelzijdig is de standaard agenda van Apple niet.

Nu ben ik op zoek naar een agenda, die zo veelzijdig is als op de plaatjes en synchroniseerbaar is via de iCloud, en die ik op de OS X kan installeren en op iOS.

Ik heb de appstore al doorgezocht, maar geen agenda kunnen vinden die dit kan, misschien heeft iemand zelf zo'n goede agenda.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg daily.JPG‎ (46,4 KB, 48x gelezen)
Bestandstype: jpg monthly.JPG‎ (49,2 KB, 26x gelezen)
Bestandstype: jpg weekly.JPG‎ (49,0 KB, 18x gelezen)
Bestandstype: jpg yearly.JPG‎ (49,1 KB, 21x gelezen)
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-13, 00:02
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X