//

Onbekende itunes accounts bij terugzetten reservekopie

Onbekende itunes accounts bij terugzetten reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik een nieuwe iPhone 5s gekocht. Ik heb hierbij m'n reservekopie van m'n oude telefoon, via de cloud, teruggezet. Hierbij moest ik natuurlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-13, 09:21
bibih bibih is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard Onbekende itunes accounts bij terugzetten reservekopie

Vandaag heb ik een nieuwe iPhone 5s gekocht. Ik heb hierbij m'n reservekopie van m'n oude telefoon, via de cloud, teruggezet. Hierbij moest ik natuurlijk eerst inloggen met m'n iTunes-id. Daarna kwam hij met de vraag voor het password van tiffany.r.th@gmail.com. Dit is een voor mij compleet onbekend emailadres. Deze stap heb ik overgeslagen. Vervolgens kwam hij weer met dezelfde vraag voor een ander, mij onbekend emailadres (iets met Manuel) en tenslotte nog een keer met het emailadres van mijn man. Steeds heb ik gekozen voor 'deze stap overslaan' en dan gaf hij aan dat hij de aankopen hiervan niet kon terugzetten.

Nou ben ik ook niet geinteresseerd in hun aankopen maar wat ik me wel afvraag is hoe het kan dat deze itunesID's in 'mijn cloud' terecht gekomen zijn. Zelfs die van mijn man, is voor mij onverklaarbaar. M'n oude telefoon heb ik ook gewoon nieuw gekocht, dus het kan ook niet zo zijn dat er iets is blijven hangen van een vorige eigenaar ofzo. Heeft iemand hiervoor een verklaring?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-13, 09:26
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Je hebt een speciale iphone
  #3  
Oud 27-10-13, 09:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibih Bekijk bericht
Heeft iemand hiervoor een verklaring?
Als je ooit een jailbreak hebt gebruikt en apps hebt geïnstalleerd op een "onorthodoxe" manier is daar een verklaring voor.
  #4  
Oud 28-10-13, 21:10
bibih bibih is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard Geen jailbreak

Ik heb geen jailbreak gedaan en ik heb al m'n apps gewoon netjes aangeschaft via de AppleStore.

Overigens merkte ik later ook nog dat hij diezelfde meldingen over die onbekende itunes accounts geeft, als ik m'n muziek ga syncrhonizeren via iTunes. Het begint me ondertussen flink te irriteren
Ik heb de vraag ook al gesteld in de Apple Store in Amsterdam aan iemand van het 'Genius team' maar die konden ook al geen verklaring geven.
  #5  
Oud 28-10-13, 21:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bibih Bekijk bericht
Ik heb geen jailbreak gedaan en ik heb al m'n apps gewoon netjes aangeschaft via de AppleStore.
In de metadata van apps en muziek staat het Apple ID waar die content mee aangekocht werd. Het is dus wel content die niet met jouw Apple ID aangekocht werd. Hoe die dingen in jouw iTunes terecht gekomen zijn weet ik helaas niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik alleen een filmrol van reservekopie iTunes terugzetten? JurianB iPhone algemeen 0 30-09-13 15:01
Synchroniseren muziek overslaan bij terugzetten reservekopie Timmeeeyy Muziek, foto & video 3 14-07-13 12:29
Bij reservekopie terugzetten, submappen opnieuw maken? Sasje04 iPhone Apps 5 23-03-13 16:46
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten lionking iPhone algemeen 0 30-11-10 05:58
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet Esther30 Archief 2 01-07-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.