//

iphone 4: kan simcode niet invoeren

iphone 4: kan simcode niet invoeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn iphone geupdated. Hij ging helemaal uit en toen ik hem weer opstartte, stond er SIM vergrendeld. en het scherm dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-13, 15:29
maria1234 maria1234 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard iphone 4: kan simcode niet invoeren

Ik heb net mijn iphone geupdated. Hij ging helemaal uit en toen ik hem weer opstartte, stond er SIM vergrendeld. en het scherm dat ik krijg is van de toegangscode. Ik kan dus maar vier cijfers intoetsen. Wanneer ik de toegangscode correct intoets, is dat niet wat hij verwacht. En blijft hij vriendelijk Hello zeggen. Maar verder kom ik niet. En wanneer ik de correcte PUK-code intoets, gaat het ook mis omdat hij zoveel posities niet verwacht en het zijn er toch echt acht. Misschien dat ik wat begrippen door elkaar haal. Kan iemand mij een tip geven om mijn iphone weer aan de praat krijgen? Alvast hartelijk bedankt.
groetjes, maria
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-13, 15:48
jomavi jomavi is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maria1234 Bekijk bericht
Ik heb net mijn iphone geupdated. Hij ging helemaal uit en toen ik hem weer opstartte, stond er SIM vergrendeld. en het scherm dat ik krijg is van de toegangscode. Ik kan dus maar vier cijfers intoetsen. Wanneer ik de toegangscode correct intoets, is dat niet wat hij verwacht. En blijft hij vriendelijk Hello zeggen. Maar verder kom ik niet. En wanneer ik de correcte PUK-code intoets, gaat het ook mis omdat hij zoveel posities niet verwacht en het zijn er toch echt acht. Misschien dat ik wat begrippen door elkaar haal. Kan iemand mij een tip geven om mijn iphone weer aan de praat krijgen? Alvast hartelijk bedankt.
groetjes, maria
Je moet hier de 4 cijferige pincode invoeren. Als het goed is heb je die zelf verzonnen. Is dat niet het geval probeer dan eens 0000 of 1234. ligt een beetje aan de provider KPN hanteert standaard 0000.

succes.
  #3  
Oud 27-10-13, 16:39
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Probeer anders in een andere telefoon de simpincode uit te zetten op de simkaart.
dit helpt ook altijd.
  #4  
Oud 27-10-13, 18:51
maria1234 maria1234 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

o, wat dom me van me. Ik schaam me enorm. Maar het werkt nu gelukkig wel weer allemaal. Heel erg bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon nummer bij instelling kan ik niet invoeren, justashlee iPhone algemeen 4 02-05-12 19:42
Kan de pincode niet meer invoeren!!! jpmphone iPhone algemeen 4 16-03-12 12:12
Ik kan mn APN instellingen niet handmatig invoeren Duan82 Overige providers Nederland 5 03-03-11 17:01
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 15:07
iPhone vraagt niet meer om SIMcode iPeng iPhone algemeen 17 09-12-08 13:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.