//

Prive telefoon weg doen

Prive telefoon weg doen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Even een algemene vraag, prive heb ik een Ipad Mini 16gb waar ik mee rond surf, en wat games speel af en toe. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-13, 22:08
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard Prive telefoon weg doen

Hallo allemaal,

Even een algemene vraag, prive heb ik een Ipad Mini 16gb waar ik mee rond surf, en wat games speel af en toe. Prive heb ik ook een Galaxy SIII met een Simonly abbo. Nu heb ik zakelijk een iphone 4, welke ik ook prive mag gebruiken. Nu word ik gek van 2 telefoons, maar iets houd mij tegen dat ik mijn SIII niet verkoop en mijn Simonly abbo op zeg. Zelf zat ik te denken aan een prepaid sim voor mijn prive nummer te behouden en in een hele simpele nokia te doen.

Wat betreft de Iphone 4 deze reageert af en toe traag, maar mijn ipad kan ik weer gebruiken voor de zwaardere apps.

Hebben jullie nog tips voor mij of denken jullie dat bovenstaande een goede oplossing is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-13, 23:50
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Wat is precies je oplossing? Wil je nou van je SIII af of juist niet? Indien wel, dan kan je inderdaad beter een prepaid simkaart aanschaffen en daar je privé nummer opzetten.

Wat misschien ook een mogelijkheid is, is dit.
Dual SIM Card Adapter Met Rug Case - iPhone 4 / 4S :: MobileFun.nl

Ik zou echter niet kunnen garanderen of dit samen gaat met iOS 7.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: na jailbreak telefoon icoontje weg? pdavie2311 Jailbreak 10 09-02-13 00:43
Opeens telefoon nummers weg casje1988 iCloud 1 08-10-12 19:43
update van 3.2 naar 4.1 nu telefoon nr's weg weirdo25 iTunes 0 15-11-10 01:27
iPhone: help telefoon moet weg naar reparatie hoe nu verder Judje23 Jailbreak 5 26-03-10 14:33
Iphone 3G van T-mobile behouden of snel weg doen? gserban Odido (T-Mobile) 25 13-08-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.