iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ongewenste Apple logo's onder mijn mailberichten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147017-ongewenste-apple-logo-s-onder-mijn-mailberichten.html)

Marc1903 28-10-13 22:02

Ongewenste Apple logo's onder mijn mailberichten
 
1 Bijlage(n)
Onder mijn uitgaande mail berichten staan (lelijke) Apple logo's.
Ik heb mijn accounts al verwijderd en opnieuw ingevoerd. Echter zonder resultaat.
Het betreft hier 2 accounts van Planet.
Weet iemand een oplossing om van deze lelijke logo's af te komen.

Cliffiphone4 30-10-13 09:55

instellingen-mail-handtekening-zet die eens uit.

Marc1903 30-10-13 11:23

Ik heb geen handtekening onder mijn accounts staan.
Hoe zet ik handtekeningen uit? Ik zie die mogelijkheid niet.

kickboxer 30-10-13 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marc1903 (Bericht 929718)
Ik heb geen handtekening onder mijn accounts staan.
Hoe zet ik handtekeningen uit? Ik zie die mogelijkheid niet.

Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > handtekening ( even naar beneden scrollen )

Marc1903 30-10-13 12:33

Zover kom ik maar daar zie ik geen mogelijkheid deze optie uit te zetten. Ik kan kiezen per account of voor alle accounts. Er blijft een leeg wit invulvlak waar ik geen tekst heb ingevuld. Ik zie/heb geen knop om het uit te zetten.

Cliffiphone4 30-10-13 15:04

ja, dat is inderdaad wat ik bedoelde, gewoon een leeg vak.
en als je er dan wel iets invult?

Marc1903 30-10-13 15:56

Heb ik ook geprobeerd. Biedt geen oplossing voor het probleem. Het rare is dat het is begonnen met 1 afbeelding maar dat er ondertussen al 5 worden meegenomen. Op mijn iPad met dezelfde accounts doet het probleem zich niet voor. Beide apparaten hebben dezelfde instellingen.

Marc1903 13-11-13 11:26

Probleem opgelost!
systeemhersel gedaan via Itunes en de accounts werken weer zoals het hoort.
Met dank aan AppleCare Senior Advisor IOS Kasper Jaspers.
Ik wist dus niet dat een herstel via de iPhone anders werkt dan een herstel via Itunes.

Cliffiphone4 13-11-13 13:42

Wat heb je gedaan dan, via instellingen-algemeen-stel opnieuw in- herstel alle inhoud en instellingen?

Marc1903 13-11-13 17:38

Ik heb hem gereset en opgestart als nieuwe Iphone. Het bleek dat bij het terugplaatsen van de back up hij het probleem ook weer meenam. Nu als nieuwe iPhone opgestart en het probleem is verholpen. Bijkomend voordeel is dat er een hoop meuk van de iPhone is verwijderd.

Bubbly 14-11-13 21:15

Je kunt het beste herstellen via iTunes, dan wordt álles verwijderd. Dat duurt dan wel wat langer omdat je nieuwe firmware moet downloaden, maar dat is het waard als je daarmee de problemen oplost.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.