//

iPhone 2G: Contacten niet te vinden in iTunes

iPhone 2G: Contacten niet te vinden in iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum-leden, Ik heb een iPhone 2G die ik al een tijdje gebruik In de nieuwste versie van iTunes heb ik nu een reserve-kopie gemaakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-13, 23:14
Silvestro Silvestro is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard iPhone 2G: Contacten niet te vinden in iTunes

Beste Forum-leden,

Ik heb een iPhone 2G die ik al een tijdje gebruik In de nieuwste versie van iTunes heb ik nu een reserve-kopie gemaakt met het idee om mijn Contacten naar een nieuwe telefoon te exporteren. De back-up is goed uitgevoerd voor zover ik weet, maar ik zie nergens in iTunes mijn contacten staan en het programma van mijn nieuwe smartphone kan de back-up in iTunes ook niet vinden. Enig idee hoe ik mijn contacten van de iPhone 2G goed kan overzetten / in iTunes krijg?

Mvg,

S
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-13, 23:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silvestro Bekijk bericht
Enig idee hoe ik mijn contacten van de iPhone 2G goed kan overzetten / in iTunes krijg?
Lokale contacten komen wel in de iTunes backup maar niet in iTunes zelf. Andere smartphones dan een iPhone kunnen uiteraard geen iTunes backup gebruiken. Als die nieuwe smartphone ook een iPhone is kan je de iTunes backup wel terugzetten.
  #3  
Oud 28-10-13, 23:23
Silvestro Silvestro is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de nieuwe smartphone betreft een HTC One. Die heeft een Sync Manager die, zegt HTC, data van de iPhone back-up in iTunes direct kan importeren middels de widget. Alleen de HTC Sync Manager ziet geen back-up in iTunes.

Ook in de App 'Contacten' op mijn Macbook Pro staat geen contacten zoals die op mijn iPhone 2g staat.

Waar zou het probleem in zitten?

Bij voorbaat dank,
S
  #4  
Oud 28-10-13, 23:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silvestro Bekijk bericht
Waar zou het probleem in zitten?
Ik zou het niet weten. Van HTC Sync Managers heb ik geen verstand. Vraag je dat niet beter op een HTC forum?
  #5  
Oud 28-10-13, 23:41
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Op de site van HTC heb ik een filmpje kunnen vinden.

HTC Sync Manager
Scroll naar beneden en in het filmpje laat HTC zien hoe je de back-up van de iPhone overzet naar dat van je HTC one.

Het zou moeten werken. Herstart dan even je PC en probeer het opnieuw.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2013 om 22:42 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silvestro Bekijk bericht
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de nieuwe smartphone betreft een HTC One. Die heeft een Sync Manager die, zegt HTC, data van de iPhone back-up in iTunes direct kan importeren middels de widget. Alleen de HTC Sync Manager ziet geen back-up in iTunes.

Ook in de App 'Contacten' op mijn Macbook Pro staat geen contacten zoals die op mijn iPhone 2g staat.

Waar zou het probleem in zitten?

Bij voorbaat dank,
S
En je ziet natuurlijk geen contacten op je Macbook Pro want een iPhone 2G ondersteunt geen iCloud.
__________________
Reageren

Labels
iphone 2g, itunes, overzette van contacten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes kan iPhone 4 niet vinden Na mislukte sychronisatie ilsje91 iTunes 2 05-03-13 16:22
iPhone: iTunes kan de iPhone niet meer vinden na jailbreak? farhaa Jailbreak 0 04-01-12 19:12
iTunes kan iPhone en iPad niet vinden kenny123 iTunes 0 06-04-11 22:36
itunes kan iphone niet vinden packman iTunes 6 05-03-10 19:49
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden Djurres Jailbreak 2 08-09-09 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41.