//

iPhone 5 - netwerk / 3G valt vaak weg

iPhone 5 - netwerk / 3G valt vaak weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik weet dat er hier al een topic van staat, maar deze is enige tijd geleden aangemaakt en heeft mijn probleem nog niet opgelost ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-13, 11:33
Senn0s Senn0s is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard iPhone 5 - netwerk / 3G valt vaak weg

Hoi

Ik weet dat er hier al een topic van staat, maar deze is enige tijd geleden aangemaakt en heeft mijn probleem nog niet opgelost dus dacht kan altijd proberen

Mijn vorige iPhone is gaan zwemmen, heb hem opgestuurd naar mijn verzekering (EWP), na 2 weken kreeg ik bericht dat ie niet te maken is en dat ik een ander toestel zou krijgen.
Die heb ik nu dus sinds een week binnen, een nieuwe of een tweedehandsje weet het niet, hij ziet er in ieder geval nieuw uit.

Probleem is al sinds dat ik mijn simkaart in mn nieuwe telefoon stopte dat heel vaak het netwerk wegvalt. Bijv als ik wakker word staat er 'Geen Service', unlock ik hem dan meestal na een paar min heb ik weer netwerk en 3g. Dat gaat zo heel de dag door.
Nu, na een week, gebeurd het ook dat ik alleen netwerk en 3G heb, dat duurt soms echt een half uur of iets voordat ik weer 3G erbij heb. Ook als hij gelocked is, en ik unlock hem dan dan lijkt het alsof ik nog netwerk heb maar net nadat ie unlocked is gaat hij weer op Geen Services en daarna Zoeken.... en dan weer netwerk en 3G. Echt heel irritant.

Ik heb al de tel geupdate naar de nieuwste versie, mn simpincode eraf gehaald.

Ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn simkaart ligt want in de periode dat ik geen iPhone had, heb ik een oude Nokia gebruikt en daar had ik totaal geen problemen.

Ik ben bang dat ie terug moet naar EWP maar probeer het eerst even zo want 2 weken zonder smartphone is geen pretje

Alvast bedankt!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-13, 14:33
MarcoBroersen MarcoBroersen is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 11
Standaard

Ik zou toch je sim eens vervangen .... kost niets
  #3  
Oud 29-10-14, 16:50
Rubenn_xx Rubenn_xx is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 37
Standaard

Hoe heb je dit uiteindelijk opgelost want zit met hetzelfde probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netwerk valt weg henk004 iPhone algemeen 16 18-07-13 19:32
iPhone 5 : netwerk valt weg Sniper78 iPhone algemeen 1 28-10-12 00:00
Internet valt vaak weg Kees64 iPad algemeen 7 14-08-12 07:36
KPN Hi netwerk valt steeds weg bij Iphone 4s Smuku KPN 7 30-01-12 12:02
Wi-Fi verbinding valt vaak weg marceltenbrinck Wi-Fi 6 08-06-09 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.