//

Aangeraden gratis apps bij eerste bezoek aan App Store

Aangeraden gratis apps bij eerste bezoek aan App Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Toen ik daarstraks op mijn gloednieuwe iPhone 5S de App Store voor het eerst opende werden er een aantal gratis Apps voorgesteld die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-10-13, 00:16
Filiberke Filiberke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard Aangeraden gratis apps bij eerste bezoek aan App Store

Beste forumleden,
Toen ik daarstraks op mijn gloednieuwe iPhone 5S de App Store voor het eerst opende werden er een aantal gratis Apps voorgesteld die je zeker 'nodig zou hebben' of toch als erg nuttig werden voorgesteld. Er werd gevraagd of ik ze allemaal tegelijk wilde downloaden of 'niet nu'. Het waren een tiental apps en 'Find my iPhone' was er één van dacht ik. Ik heb geprobeerd om ze op dat moment allemaal gelijktijdig te downloaden maar ik had op dat moment nog geen Apple ID (eerste iPhone!). Intussen heb ik die Apple ID wel aangemaakt, maar nu kan ik dat lijstje nergens meer terugvinden. Kan iemand mij helpen? Ik vermoed dat dat toch nog ergens terug te vinden moet zijn? Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-13, 01:53
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Als je de App Store opent en naar de tab Uitgelicht gaat, dan zie je verschillende rijtjes waarin je van rechts naar links kunt scrollen. Je zult daar een verzameling vinden voor nieuwe gebruikers. Als je die opent en naar beneden scrolt, dan kom je langs enkele populaire apps die je direct kunt downloaden, en onderaan zie je enkele verzamelingen waaronder Apps van Apple; deze apps werden jou aangeboden bij je eerste bezoek.

Zie de rechterhelft:

__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Gratis apps uit app store timmy1990 Jailbreak 1 19-05-12 21:57
[App Store] Gratis (minor) updates voor betaalde apps? dutchieman Ontwikkelen voor iOS 3 13-07-08 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.