//

Problemen sinds installatie IOS 7

Problemen sinds installatie IOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de installatie van Ios 7 op mijn Iphone 4 heb ik 2 irritante probleempjes, waarmee jullie me hopelijk kunnen helpen. 1.Als ik mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-13, 22:36
MvH1980 MvH1980 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard Problemen sinds installatie IOS 7

Sinds de installatie van Ios 7 op mijn Iphone 4 heb ik 2 irritante probleempjes, waarmee jullie me hopelijk kunnen helpen.

1.Als ik mijn Iphone aansluit op mn laptop en de software wil updaten naar Ios 7.0.3 krijg ik de melding dat er nog aankopen op mijn Iphone staan die nog niet in mijn itunes bibliotheek staan, en dat ik die eerst moet opslaan voordat ik verder ga. Ik heb hem al 100 keer gesynchroniseerd, weet niet wat ik verder moet doen. Kan iemand mij helpen?

2. Mijn homeknop reageert vaak niet meer op 1 keer drukken. Ik moet minimaal 2 keer drukken om op het startscherm te komen. Hebben anderen daar ook last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met bellen sinds iOS 6.1.4 river747 iPhone algemeen 9 10-06-13 08:38
Sms problemen sinds IOS 6 (3GS) Mich159 iPhone algemeen 2 25-09-12 21:21
iPhone 3GS sinds IOS 5.0 accu problemen Embedded iPhone algemeen 0 14-05-12 18:04
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 hweima iPad algemeen 0 17-10-11 13:31
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 mouchoir Wi-Fi 10 05-11-10 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.