//

Apple ID verandert niet op iPhone, wat te doen?

Apple ID verandert niet op iPhone, wat te doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik gebruik al twee jaar hetzelfde Apple ID (mijn e-mail adres). Door omstandigheden heb ik mijn Apple ID moeten aanpassen. Op Mijn Apple ID ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-13, 17:37
Baibe Baibe is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 3
Standaard Apple ID verandert niet op iPhone, wat te doen?

Hoi,

Ik gebruik al twee jaar hetzelfde Apple ID (mijn e-mail adres).

Door omstandigheden heb ik mijn Apple ID moeten aanpassen. Op Mijn Apple ID op de website van Apple staat het nieuwe e-mail adres goed (geverifieerd), maar in mijn iPhone 5 staat standaard nog mijn oude Apple ID.

Hoe en waar kan ik het Apple ID in mijn iPhone wijzigen? Ik kan namelijk nu geen apps updaten of aanschaffen.

Wie weet raad?

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-13, 18:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baibe Bekijk bericht
Hoi,

Ik gebruik al twee jaar hetzelfde Apple ID (mijn e-mail adres).

Door omstandigheden heb ik mijn Apple ID moeten aanpassen. Op Mijn Apple ID op de website van Apple staat het nieuwe e-mail adres goed (geverifieerd), maar in mijn iPhone 5 staat standaard nog mijn oude Apple ID.

Hoe en waar kan ik het Apple ID in mijn iPhone wijzigen? Ik kan namelijk nu geen apps updaten of aanschaffen.

Wie weet raad?

Bedankt
Je kan toch gewoon uit en inloggen als je naar de appstore app gaat op je iPhone en dan onderaan op uitgelicht klikken en daar kan je je apple id enzo ingeven.

Ik hoop voor u dat je nog niet te veel geld aangegeven hebt want ik meende dat als je een ander email adres neemt je alles opnieuw moet gaan aankopen.
Ik zou zot komen, al voor meer dan 1000- 1500 euro gekocht .
  #3  
Oud 01-11-13, 19:42
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik hoop voor u dat je nog niet te veel geld aangegeven hebt want ik meende dat als je een ander email adres neemt je alles opnieuw moet gaan aankopen. Ik zou zot komen, al voor meer dan 1000- 1500 euro gekocht .
Een ander emailadres is geen probleem, een andere Apple ID wel. Diverse mensen maken echter per ongeluk een nieuwe Apple ID aan ipv het emailadres van hun bestaande Apple ID te wijzigen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 01-11-13, 19:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Een ander emailadres is geen probleem, een andere Apple ID wel. Diverse mensen maken echter per ongeluk een nieuwe Apple ID aan ipv het emailadres van hun bestaande Apple ID te wijzigen.
Ow, da wistk nu zelf niet .
Ik weet weer wat bij, ik ben mee nu. Dus niet via itunes een nieuw apple id aanmaken is de boodschap .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone en pc kunnen niet verbinden via Wi-Fi, wat te doen? fabrice iPhone algemeen 8 29-05-13 21:53
iPhone 4s activeert niet. Ook niet via pc. Wat te doen? Kruidenvrouwtje iPhone algemeen 1 01-11-11 14:32
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 15:25
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? iPhone911 Jailbreak 2 01-10-09 21:53
Wat absoluut niet doen bij Iphone Kawouter Archief 12 29-05-08 15:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.