Iphone 4 S, een gesprek opnemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoelang men een gesprek kan opnemen met een Iphone 4 na dat ik Maverick heb geïnstalleerd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 S, een gesprek opnemen
Weet iemand hoelang men een gesprek kan opnemen met een Iphone 4 na dat ik Maverick heb geïnstalleerd
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met een "gesprek opnemen"?
|
|
||||
|
||||
En wat heeft een desktop OS met een (niet bestaande) functie van je iPhone te maken?
Of bedoel je niet Mavericks?
|
|||
|
|||
Ik bedoel een gewoon gesprek opnemen dat ik bespreek met iemand
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2013 om 19:38 ---------- sorry ik had mavericks niet mogen vermelden , ik bedoel een gewoon gesprek met mij iphone |
|
|||
|
|||
en wat heeft dat met mavericks te maken?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2013 om 19:40 ---------- naar mijn weten mag je geen telefoongesprekken opnemen, en dit voor geen inbreuk te maken op de privacy. De microfoon/recorder daarentegen is een ander verhaal |
|
|||
|
|||
Ah. OK! Een Voice Memo. De lengte van een voice memo heeft niets te maken met OS X 10.9 Mavericks maar met de opslagcapaciteit van de iPhone 4S. Ik weet zelfs niet of er een bepaalde beperking op de lengte van een opname staat.
|
|
|||
|
|||
timosha heel erg bedankt , dat moest ik weten , hoelang ik aan een stuk kan opnemen, maar dat weet u ook niet juist
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt nu weet ik al wat meer , ik ga het eens uit proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone gesprek automatisch opnemen met headset | hansvdspruit | iPad algemeen | 4 | 12-03-13 20:43 |
Kan gesprek niet altijd opnemen? | nijsmaarten | Jailbreak apps en thema's | 6 | 28-06-12 21:31 |
telefoon gesprek opnemen | gserban | Archief | 6 | 31-03-10 19:00 |
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen | wdebitewari | iPhone algemeen | 7 | 22-06-09 22:00 |
kan inkomend gesprek niet opnemen | lema | iPhone algemeen | 4 | 08-04-09 22:46 |
|
|