//

Nieuwe in app aankopen werkt niet

Nieuwe in app aankopen werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op een 5s een back-up van mijn 4s gezet. Ik probeer nu op mijn nieuwe telefoon een nieuwe in app aankoop (nieuwe filters) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-13, 21:28
hollandy2k hollandy2k is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard Nieuwe in app aankopen werkt niet

Ik heb op een 5s een back-up van mijn 4s gezet. Ik probeer nu op mijn nieuwe telefoon een nieuwe in app aankoop (nieuwe filters) te doen in een app die ook op mijn 4s stond. Hierbij blijf ik de melding krijgen dat het niet lukt en dat ik contact moet opnemen met de app store. Met mijn oude telefoon kan ik de nieuwe in app aankoop wel doen.
Heb op beide telefoons hetzelfde apple account. Heb al geprobeerd uit te loggen en opnieuw in te loggen. Heb de app op mijn nieuwe toestel verwijderd en opnieuw gedownload, maar hij blijft de foutmelding geven.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-13, 19:09
blubber13 blubber13 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 77
Standaard

Probeer eens het toestel te herstellen, trouwens check eerst bij instellingen -> Algemeen -> beperkingen -> als daar aankopen in appstore niet is uitgevinkt.
Anders geen idee xd
  #3  
Oud 04-11-13, 07:48
hollandy2k hollandy2k is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Beperkingen stonden niet aan. Heb het probleem naar apple gemalied en die hebben wat aanpassingen in mijn account doorgevoerd. Probleem is nu opgelost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In app aankopen niet mogelijk HenkGlimlach iPhone Apps 7 08-09-13 22:01
Navigon in-app aankopen niet beschikbaar! Guest-20130718235855 iPhone Apps 0 15-05-12 15:33
App-in aankopen, opnieuw betalen of niet? pindaaaa iPhone Apps 1 13-02-11 17:20
Aankopen overzetten werkt niet PasQ iTunes 18 11-06-10 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.