//

iPhone 5 wordt waarschijnlijk vervangen door garantie, Welk toestel krijg ik?

iPhone 5 wordt waarschijnlijk vervangen door garantie, Welk toestel krijg ik? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Een nieuwe iPhone 5 verpakt in om het even welk doosje is toch nog steeds een nieuwe iPhone 5. Jawel, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 02-12-13, 18:05
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een nieuwe iPhone 5 verpakt in om het even welk doosje is toch nog steeds een nieuwe iPhone 5.
Jawel, maar er wordt gegarandeerd bij de 4e vervaging dat hij splinternieuw is. In een wit doosje kunnen zij dat niet garanderen, heeft een medewerker mij verteld.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 02-12-13, 18:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raydrum Bekijk bericht
Jawel, maar er wordt gegarandeerd bij de 4e vervaging dat hij splinternieuw is.
Als er geen splinternieuwe iPhone 5 meer zijn in splinternieuwe doosjes dan krijg je volgens de algemene voorwaarden van Apple een gelijkwaardig toestel.

De iPhone 5 is hardware platform iPhone5,1 en iPhone5,2. De iPhone 5c is hardware platform iPhone5,3 en iPhone5,4. De iPhone 5s is hardware platform iPhone6,1 en iPhone6,2.

Welk gelijkwaardig toestel zou je dan krijgen denk je?
  #83  
Oud 02-12-13, 18:19
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als er geen splinternieuwe iPhone 5 meer zijn in splinternieuwe doosjes dan krijg je volgens de algemene voorwaarden van Apple een gelijkwaardig toestel.

De iPhone 5 is hardware platform iPhone5,1 en iPhone5,2. De iPhone 5c is hardware platform iPhone5,3 en iPhone5,4. De iPhone 5s is hardware platform iPhone6,1 en iPhone6,2.

Welk gelijkwaardig toestel zou je dan krijgen denk je?
Mn hoesjes passen daar niet om.. etc. Dus ik zal het daarop spelen. Denk je dat apple aan een bijbetaling van 100 euro doet? Aangezien dat het verschil is?
  #84  
Oud 02-12-13, 18:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raydrum Bekijk bericht
Mn hoesjes passen daar niet om.. etc. Dus ik zal het daarop spelen.
De levering van een gelijkwaardig toestel heeft weinig te maken met de kleur en maat van jouw hoesjes denk ik. Ik denk dat je al die vragen beter aan Apple stelt.
  #85  
Oud 07-12-13, 08:30
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De levering van een gelijkwaardig toestel heeft weinig te maken met de kleur en maat van jouw hoesjes denk ik. Ik denk dat je al die vragen beter aan Apple stelt.
Inderdaad! Gelijkwaardig is gelijkwaardig! Al ben ik wel benieuwd hoe ze dit oplossen! Zou het dan ook graag teruglezen hier! Ik heb zelf vorige week zaterdag een hagel nieuwe iPhone 5 32gb gekocht via marktplaats. Er zat geen bon bij maar had het imei nummer eerst gecheckt bij Apple en bij stopheling.nl Bij Apple was het toestel nooit geactiveerd en hij stond ook niet geregistreerd al gestolen. Heb hem toen maar meegenomen. :-D
  #86  
Oud 07-12-13, 09:46
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik heb er twee ingeleverd via het Apple Recycling programma. Beide écht als nieuw. Ik tot aan het obsessieve zuinig op mijn spullen. Als je één van die twee krijgt, zit je goed.
  #87  
Oud 08-12-13, 19:23
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Hallo allemaal, vandaag in de store geweest. 4e keer dat ik daar was met een defecte iPhone 5. Ik legde de medewerker alles uit, en hij ging naar achter, om te overleggen. Hij komt terug en zegt; Jammer genoeg wordt de iPhone 5 niet meer gemaakt en moet ik je een 5s geven. (als grapje). Ik kan de 5S over 1,5 week ongeveer ophalen, ze hebben hem voor me besteld. Goede service van apple!. Ik hoefde niks bij te leggen of iets.

+2 jaar garantie in de store

@timosha ze zijn nieteens begonnen over een 5C
  #88  
Oud 08-12-13, 19:44
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raydrum Bekijk bericht
Hallo allemaal, vandaag in de store geweest. 4e keer dat ik daar was met een defecte iPhone 5. Ik legde de medewerker alles uit, en hij ging naar achter, om te overleggen. Hij komt terug en zegt; Jammer genoeg wordt de iPhone 5 niet meer gemaakt en moet ik je een 5s geven. (als grapje). Ik kan de 5S over 1,5 week ongeveer ophalen, ze hebben hem voor me besteld. Goede service van apple!. Ik hoefde niks bij te leggen of iets.

+2 jaar garantie in de store

@timosha ze zijn nieteens begonnen over een 5C
WTF!!! Dat is goede service!! Je zou inderdaad denken dat als ze het over een gelijkwaardig toestel hebben dat ze je dan een 5c geven!
  #89  
Oud 08-12-13, 20:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raydrum Bekijk bericht
@timosha ze zijn nieteens begonnen over een 5C
Goed zo. Het was maar een hypothese over de definitie van "gelijkwaardig". Had de Apple Store dan helemaal geen iPhone 5S meer op voorraad dat ze die moeten bestellen?
  #90  
Oud 08-12-13, 21:21
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Goed zo. Het was maar een hypothese over de definitie van "gelijkwaardig". Had de Apple Store dan helemaal geen iPhone 5S meer op voorraad dat ze die moeten bestellen?
Ik denk het
  #91  
Oud 18-12-13, 22:21
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Wauw super!
Maar ook nieuwe garantie dat is meestal toch niet zo?
  #92  
Oud 22-12-13, 16:34
jberends84 jberends84 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 11
Standaard

Krijg je dan alleen een 5s omdat het de 4e keer is? Ik heb sinds een aantal weken een iphone 5 en heb nu stof achter de lens van de camera zitten. Heb een afspraak gemaakt bij de Apple store in Haarlem en ga er vanuit dat ik een ander toestel krijg aangezien ze volgens mij niet even wat stof achter de lens kunnen weghalen. Zal ik dan een nieuwe 5 krijgen of heb ik misschien ook zoveel geluk bij een ongeluk?
  #93  
Oud 22-12-13, 18:02
justforfun justforfun is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jberends84 Bekijk bericht
Krijg je dan alleen een 5s omdat het de 4e keer is? Ik heb sinds een aantal weken een iphone 5 en heb nu stof achter de lens van de camera zitten. Heb een afspraak gemaakt bij de Apple store in Haarlem en ga er vanuit dat ik een ander toestel krijg aangezien ze volgens mij niet even wat stof achter de lens kunnen weghalen. Zal ik dan een nieuwe 5 krijgen of heb ik misschien ook zoveel geluk bij een ongeluk?
Dan krijg je ook een 5S!!!



Met de S van sorry....
  #94  
Oud 22-12-13, 18:23
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raydrum Bekijk bericht
Hallo allemaal, vandaag in de store geweest. 4e keer dat ik daar was met een defecte iPhone 5. Ik legde de medewerker alles uit, en hij ging naar achter, om te overleggen. Hij komt terug en zegt; Jammer genoeg wordt de iPhone 5 niet meer gemaakt en moet ik je een 5s geven. (als grapje). Ik kan de 5S over 1,5 week ongeveer ophalen, ze hebben hem voor me besteld. Goede service van apple!. Ik hoefde niks bij te leggen of iets.

+2 jaar garantie in de store

@timosha ze zijn nieteens begonnen over een 5C
Maar nieuwe garantie?
  #95  
Oud 22-12-13, 18:26
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Maar nieuwe garantie?
Ja, na 4keer vervanging krijg je met nieuwe garantie dat ingaat op de dag wanneer de iPhone geactiveerd wordt.
__________________
  #96  
Oud 26-12-13, 01:49
raydrum raydrum is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jberends84 Bekijk bericht
Krijg je dan alleen een 5s omdat het de 4e keer is? Ik heb sinds een aantal weken een iphone 5 en heb nu stof achter de lens van de camera zitten. Heb een afspraak gemaakt bij de Apple store in Haarlem en ga er vanuit dat ik een ander toestel krijg aangezien ze volgens mij niet even wat stof achter de lens kunnen weghalen. Zal ik dan een nieuwe 5 krijgen of heb ik misschien ook zoveel geluk bij een ongeluk?
Ik moest 4x mijn iPhone 5 gewisseld hebben. Refurbished iPhone 5 's hebben ze nog wel denk ik.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 december 2013 om 01:51 ----------

Ik heb hem inmiddels sinds dinsdag, top toestel! De 5 was zeker niet verkeerd , maar er zitten toch wat leuke nieuwe functies bij.
  #97  
Oud 03-01-14, 10:56
Huub_ Huub_ is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jberends84 Bekijk bericht
Krijg je dan alleen een 5s omdat het de 4e keer is? Ik heb sinds een aantal weken een iphone 5 en heb nu stof achter de lens van de camera zitten. Heb een afspraak gemaakt bij de Apple store in Haarlem en ga er vanuit dat ik een ander toestel krijg aangezien ze volgens mij niet even wat stof achter de lens kunnen weghalen. Zal ik dan een nieuwe 5 krijgen of heb ik misschien ook zoveel geluk bij een ongeluk?
Ben jij inmiddels al langs de Apple Store in Haarlem geweest?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met de lens in mijn iPhone 5 en ben benieuwd hoe zij hiermee omgaan.

Hebben ze jouw iPhone vervangen voor een andere iPhone 5?
  #98  
Oud 03-01-14, 13:26
jberends84 jberends84 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huub_ Bekijk bericht
Ben jij inmiddels al langs de Apple Store in Haarlem geweest?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met de lens in mijn iPhone 5 en ben benieuwd hoe zij hiermee omgaan.

Hebben ze jouw iPhone vervangen voor een andere iPhone 5?
Ja ik ben naar Haarlem gegaan!
Ik werd er prima geholpen, mij werd verteld dat ze dat niet ter plekke kunnen verhelpen en dus kreeg ik gewoon een nieuwe iphone 5 mee! Prima service dus van Apple!
  #99  
Oud 03-01-14, 16:01
Huub_ Huub_ is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jberends84 Bekijk bericht
Ja ik ben naar Haarlem gegaan!
Ik werd er prima geholpen, mij werd verteld dat ze dat niet ter plekke kunnen verhelpen en dus kreeg ik gewoon een nieuwe iphone 5 mee! Prima service dus van Apple!
Ah, meteen een nieuwe mee. Dat is goed nieuws
Heb jij een 16gb iPhone 5 of heb jij een groter opslagcapaciteit?
  #100  
Oud 03-01-14, 22:03
jberends84 jberends84 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 11
Standaard

Dat is het zeker

Ja ik heb de zwarte 16GB!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S: Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt) Loith Unlock 6 24-10-12 17:42
iPhone 4 vervangen voor nieuw toestel, maar heeft dode pixel suijkerwerk iPhone algemeen 1 14-10-11 16:21
Krijg bericht: Accesoire wordt niet herkend door iphone diikoeneke iPhone accessoires en onderdelen 3 23-12-10 18:54
Batterij icoon vervangen, welk mapje? superzemie Unlock [archief] 6 28-12-07 09:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.