//

activeren iphone lukt niet

activeren iphone lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Samenvatting voor degene die ooit dit probleem tegenkomt. Iphone sawacha heeft een andere imei (op een of andere manier) gekregen dan bij de iphone hoort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-11-13, 09:21
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Samenvatting voor degene die ooit dit probleem tegenkomt.

Iphone sawacha heeft een andere imei (op een of andere manier) gekregen dan bij de iphone hoort (as stated in apple database). Het imei nr 0049, naar waarschijnlijkheid krijgt baseband deze imei als er iets mis gegaan ( het is een default imei). Dit resulteert in activatie problemen via Apple. De iphone is verder gewoon simlockvrij..
__________________
Revenge of the nerd..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-11-13, 12:05
frapple frapple is offline
• iOS 7.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdkolk989 Bekijk bericht
Ik heb een iphone 3gs Ik stop daar mijn simkaart van tele2 in en de iphone geeft aan dat het
geen geldige simkaart is voor het activeren van de iphone. . De iphone geeft dan ook aan: probeer
een andere simkaart van een geldige aanbieder of vraag uw aanbieder de iphone te ontgrendelen. Ik plaats een simkaart van Simyo (KPN - netwerk) en hup ik kan de iphone activeren. Geen probleem! Doe ik mijn tele2 kaartje er weer terug in , moet ik de activatie opnieuw doe maar dat gaat niet.
Inmiddels ben al dagen aan het klooien om mijn iphone 3gs te activeren.
Graag een oplossing voor dit probleem
Dat herken ik ! Bekijk het forum maar eens goed. Dit is een probleem bij Tele2. Zij kunnen het oplossen voor je. Het probleem ligt bij hen, leg het daar ook maar neer.
__________________
Durf te vragen .
  #23  
Oud 28-11-13, 16:19
vdkolk989 vdkolk989 is offline
• iOS 2.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 4
Standaard

Hallo frapple,

Ik had al contact gehad met tele2. Daar krijg is echter standaard antwoorden:
-Heb je al geprobeerd je simkaart te activeren.Je nieuwe simkaart wordt pas actief op het moent dat jij hem zelf activeert...............terijl ik mijn simkaart van tele2 al in een ander toestel heb gebruikt.
-robeer vervolgens nog eens je iPhone in te stellen. Hierbij kun je gebruik maken van onze toestelhulp ...........
hier wordt je dus ook niet veel wijzer van, standaard antwoord van tele2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 activeren lukt niet viktorvalk iPhone algemeen 17 02-07-13 00:27
iPhone Activeren Lukt niet !! Lebaneze iPhone algemeen 0 06-10-12 02:55
Activeren Iphone 4 lukt niet Jean72 iPhone algemeen 0 12-08-10 13:03
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) Coen1983 Archief 3 18-12-09 13:49
Windows: Iphone activeren lukt niet. Mysteriousgirl_ iTunes 22 21-10-09 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.