//

Batterijpercentage vreemd na volledig opgeladen

Batterijpercentage vreemd na volledig opgeladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraag over het batterijpercentage na het volledig opladen van mijn 5s. Ik heb dit probleem al eens voorbij zien komen bij anderen, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-13, 09:34
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard Batterijpercentage vreemd na volledig opgeladen

Even een vraag over het batterijpercentage na het volledig opladen van mijn 5s. Ik heb dit probleem al eens voorbij zien komen bij anderen, maar kon het via zoeken niet meer vinden.

Als ik 's avonds mijn 5s aan de lader zet en de volgende dag op het scherm kijk staat deze op 100%. Echter, zodra ik de lader loskoppel, springt het batterijpercentage naar 98%. Dit is eigenlijk al sinds ik de 5s heb (sinds vorige week donderdag). Als ik dan nog even ga bijladen tot 100% en dan weer loskoppel, dan blijft de telefoon wel op 100%.

Overigens is de batterij verder prima. De 5s gaat stukken langer mee dan mijn oude 4s.

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb al een paar keer een harde reset gedaan, maar dat heeft niet geholpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-13, 10:27
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

batterij gekalibreerd?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 04-11-13, 10:38
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

nee nog niet, maar moet dat bij een splinternieuwe telefoon dan?

Kalibreren is toch het volgende?:
-telefoon aan de lader
-harde reset uitvoeren
-opladen tot 100%
-na de 100% nog doorladen (min. half uur)

En maakt het nog uit bij welk percentage je gaat kalibreren of kan dat zelfs bij bijvoorbeeld boven de 90% ook wel?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone is volledig opgeladen en valt uit noname iPhone algemeen 5 31-05-12 13:50
Uitzetten geluidsmelding bij volledig opgeladen batterij? eladage iPhone algemeen 7 06-12-11 14:41
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 13:47
Wanneer is je iPhone helemaal opgeladen? dirkuijt iPhone algemeen 30 02-03-09 22:01
Volledig opgeladen Iphone crius Archief 3 05-03-08 19:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.